Siirrettävä ilmastointilaite - PARAS hankinta!
Hankin eilen siirrettävän ilmastointilaitteen helteiden takia ja on kyllä ollut tähän asti ihan huippu ostos. Kämpässä kokoajan lämpötila 22-23 astetta samalla kun naapurit valittaa että heillä on sisälämmöt 30 astetta. Laskin tuossa että laite kuluttaa sähkönsiirtoineen n. 10 senttiä per tunti sähköä eli halpaa on.
Kommentit (270)
Ihan paras ostos. Finnfoamista leikkasin sopivan palan ikkunaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jokin ilmastointiaukko mihin laitoit laitteen, meillä pitäisi viritellä ikkunaan jotenkin enkä tiedä miten.
Tuuletusikkunaan. Osta muoviplexi ja leikkaa siihen poistoputken aukko
Alapeukkukin tuli melkein reaaliajassa :D
jooojooojooojoooojojojojojojjj...
Mikä meitä naurattaa, jos ei palsta?
Tuntuu, että olemme eri planeetalta.
Kiellät kaiken mitä juuri teit, ei kannata.
Midea portasplit. Muuta et tarvitse.
En kestä näitä uusavuttomia ihmisiä voi luoja taas.
Kamalan kovaäänisiä nuo ovat! Ei tulisi kyllä minulla nukkumisesta mitään, kun ääni on 65 dB (tuossa testivoittajassa).
Onneksi on oma talo ja kattoon asennettu ilmastointi, lähes äänetön.
Vierailija kirjoitti:
Kamalan kovaäänisiä nuo ovat! Ei tulisi kyllä minulla nukkumisesta mitään, kun ääni on 65 dB (tuossa testivoittajassa).
Onneksi on oma talo ja kattoon asennettu ilmastointi, lähes äänetön.
Mulla pöhisee olkkarissa viilentäen koko kämpän, nukun muutenkin korvatulpat korvissa ja ei mitään ongelmaa.
Ei ollut ainakaan minulle. Maksoin siitä uutena n. 400 e ja ei viilentänyt asuntoani ollenkaan. Ainoastaan sen edessä olemalla oli viileä mutta kämppä pysyi 30 asteessa. Vei myös helvetisti sähköä eikä mulla ole varaa sellaisiin sähkölaskuihin. Myin lopulta Torissa 40 eurolla pois.
Minkä takia?