Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 60-v mutta edelleen miehet ahdistelevat

Vierailija
15.07.2025 |

Kävi kaksi remonttimiestä kotona. Mies näytti hommia heistä vanhemmalle. Sillä välin nuorempi tuli keittiöön, tarjosin kahvia. Vaihdettiin pari sanaa. Nuorimies 30-v äityi kehumaan ulkonäköäni, lämmintä oli ja olin pukeutunut t-paitaan ja pitkään hameeseen. Nolostuin ja kerroin ikäni. Mies innostui lisää, mutta onneksi työt keskeyttivät hänet. Päivän päätteeksi mies kuitenkin tyrkytti puhelinnumeroaan ja hipelöi kättäni. "Soita jos tarvitset ihan mitä tahansa".

Minulle tuli tosi likainen ja inhottava olo jälkeenpäin. Hymyilinkö liikaa? Oliko vaate liian paljastava (ei ollut)? Miksi mies haluaa kommentoida iäkkään naisen ulkonäköä, ja nainen on ilmiselvästi varattu. Olettiko hän että ryhdyn soittelemaan hänelle aviomieheni selän takana? Yöks.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitätkö remppamiehille aina kahvit? Minä en.

Vierailija
22/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollotiloo ja 0/5

En edes jaksanut naurahtaa tälle provolle 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on hoikka runko, niin tottakai sua vielä pölytetään. Lärvillä ei oo mitn väliä.

Vierailija
24/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hetkeen ole lukenut yhtä löyhkäävää paskaa. 

Että ihan mielikuvituksessakin pitää keksiä uhriutumisfantasia. Tsemii sulle rouvaloinen.

Vierailija
25/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 v. on ilman väliviivaa.

Vierailija
26/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut tapana keittää, kyllä. Nyt mies tuli pyytämättä perässäni keittiöön, sekin tuntui vähän oudolta.

Vierailija
27/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista päätellen tämä onkin ihan normaalia toimintaa miesten mielestä. Huh-huh, kuka nainen enää uskaltaa kutsua työmiehiä kotiinsa?

Vierailija
28/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut tapana keittää, kyllä. Nyt mies tuli pyytämättä perässäni keittiöön, sekin tuntui vähän oudolta.

Sulla ei ole miestä,ei mitään taloa mitä remontoida,eikä yksikään remppamies tullut sun perässä yhtään mihinkään. herää nyt jo todellisuuteen kylähullu tantta.

Vierailija
29/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista päätellen tämä onkin ihan normaalia toimintaa miesten mielestä. Huh-huh, kuka nainen enää uskaltaa kutsua työmiehiä kotiinsa?

Ei suhun kukaan halua koskea joten älä pelkää. 

Vierailija
30/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ap jotenkin viestitti, että flirttailu on ok. Muistan itse muutaman sellaisen remppamiehen, jotka tuijottivat hyvin kiinteästi ja hieman liian pitkään, mutta sivuutin tilanteet sanomatta mitään, tekemättä mitään. 

Vierailija
31/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen fantasia. Oikeesti remonttihenkilöt on tottuneet näkemään näitä päiväunia näkeviä tyyppejä ja ne ärsyttää. Joskus ollut mukana kartoituskierroksella ja vaikka listassa on nimetty ketkä tulee niin siellä naama venähtää hepeneissä olijalle kun sieltä tulee 60+- ikäinen äijä ja kaksi keski-ikäistä taittaa. 

Vierailija
32/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen fantasia. Oikeesti remonttihenkilöt on tottuneet näkemään näitä päiväunia näkeviä tyyppejä ja ne ärsyttää. Joskus ollut mukana kartoituskierroksella ja vaikka listassa on nimetty ketkä tulee niin siellä naama venähtää hepeneissä olijalle kun sieltä tulee 60+- ikäinen äijä ja kaksi keski-ikäistä taittaa. 

Että fantasia ihan sun mielestä. Eihän tämmöistä voi tapahtua, eihän.

Vierailija
33/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ap jotenkin viestitti, että flirttailu on ok. Muistan itse muutaman sellaisen remppamiehen, jotka tuijottivat hyvin kiinteästi ja hieman liian pitkään, mutta sivuutin tilanteet sanomatta mitään, tekemättä mitään. 

Itseäni syytän, tottakai. Ei kyllä tällainen vaihtoehto juolahtanut mieleenkään, kun aamuvarhain kahvia tarjosin. 

Vierailija
34/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämä vaan on tälläistä, kun et voi tietää vastapuolen reaktiosta niin millä otat selville että kelle voi ehdotella ja kelle ei? Aika moni parisuhde olisi jäänyt solmimatta kun kukaan ei olisi uskaltanut ehdotella. Näistä flirttailusta voi kieltäytyä sanomalla sanomalla, hei nyt ei ole soveliasta niin Suomipoika kyllä uskoo kuulemaansa."

Samaa mieltä sinun kanssasi tästä, mutta aika ja paikka eivät olleet ehdotteluun sopivat. Eikä parisuhteen solmimisesta ollut kyse.

Vierailija
35/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se nuorempi mies oli sinne tilattu kahvittelemaan varttuneen emännän kanssa jos vaan se vanhempi mies aviomiehen kanssa työpisteitä kiersi ?

Oli apupoika ilmeisesti. Työt kuitenkin tekivät, työnjälki oli ihan hyvää ja ripeää oli muutenkin. Mies sanoi että näitä käytetään toistekin, minä en kyllä silloin aio olla kotona. En kehdannut sanoa että sain pojan puhelinnumeron.

Outo suhde sulla ja miehelläs kun ei tollasta kehtaa sanoa.

Vierailija
36/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinun kannattaisi olla imarreltu jos nuoremmat miehet flirttailee? 

Vierailija
37/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se nuorempi mies oli sinne tilattu kahvittelemaan varttuneen emännän kanssa jos vaan se vanhempi mies aviomiehen kanssa työpisteitä kiersi ?

Oli apupoika ilmeisesti. Työt kuitenkin tekivät, työnjälki oli ihan hyvää ja ripeää oli muutenkin. Mies sanoi että näitä käytetään toistekin, minä en kyllä silloin aio olla kotona. En kehdannut sanoa että sain pojan puhelinnumeron.

Outo suhde sulla ja miehelläs kun ei tollasta kehtaa sanoa.

En kehtaa, kun teidän miehen reaktion. Suuttuu, soittaa remppafirmaan ja haukkuu kaikki. Lopuksi alkaa epäilemään, että minä olen antanut aihetta miehen käytökseen.

Vierailija
38/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kehdannut?

Mä sinakin sanoisin, jos mulle joku tekisi noin.

Ei sun tarvi olla joku likainen.

Menut hämillesi. Olit imarreltu. 

Aika sekavat tunteet sulla selvästi on.

Ole imarreltu. Se riittää.

Numeron voit heittää pois tai kehystää ja muistella hauskaa muistoa.

Mitähän harlekiinia se numeron antaja oli lukenut?

Miehelle voi kertoa. Voi jakaa tuon. Ihan turhaan salailet. Tai saathan sinä sen oman salaisuutesi pitää. 

Vaivautua ei tarvi.

Oot just hyvä.

Vierailija
39/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni syytän, tottakai. Ei kyllä tällainen vaihtoehto juolahtanut mieleenkään, kun aamuvarhain kahvia tarjosin. 

Lopeta tuo ihan turha itsesyyttely.

Vierailija
40/64 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 v. on ilman väliviivaa.

Jees! Asian ytimeen pääsit. 😬😬😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan