Miksi joillain on tarve juoda isoja vesilasillisia aina jokaisen alkoholijuoman jälkeen?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä palsta on täynnä näitä alakoulutason ihmettelyjä. Miksi jotkut on lihavia? Miksi jollain on isot jalat? Miksi joku tykkää makkarasta? Miksi toiset ei juo maitoa? Tulee mieleen omat lapset kyselyiässä.
Tätä mä olen ihmetellyt jo pidempään. Ei tuollaiset keskustelut kiinnosta ketään eikä vedä puoleensa kuin päästään vialla olevia jankkaajia. Etusivu täynnä kyselyjä.
Itse juon vettä välttääkseni oksentamisen laskuhumalassa, auttaa siihen. Ei tule niin huono olo, mutta alkoholisti nyt onkin kehittänyt toleranssin moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vain sivistymättömät p*skat tuomitsevat toisia kun eivät toimi täsmälleen samoin tavoin kuin itse!
Kyllä nyt lomalla kuuluu ensiksi käristää itsensä auringossa ja illalla poistaa loputkin nesteet alkoholilla!!!
En juo alkoholia lainkaan, mutta juon isoja vesilasillisia 4-5 päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Juon jotta en tule hirveän humalaan ja ehkäisee myös krapulaa.
Eli kaikki ilo pois juomisesta sama olla ilman alkoholia, juoda pitää niin että tuntuu ja nelijalkakyyryä pääsee harrastamaan.😊
Seuraavan päivänä se lähtee sillä millä on tullutkin, mainio lääke kankkuseen 😊
Ei tuu niin pahaa päänärkyä. Mä join la baarissa kaljan vedellä ja 5 kossuvissyä, joissa siis on vettä. Toki pari shottia meni ilman vettäkin, ja kotona pohjat sitä ennen ilman vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki ilo pois juomisesta sama olla ilman alkoholia, juoda pitää niin että tuntuu ja nelijalkakyyryä pääsee harrastamaan.😊
Miksi v*tussa tunget noita hymiöitä kaikkeen???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi v*tussa tunget noita hymiöitä kaikkeen???
On jotenkin ällöttävää.
En minä ainakaan juo mitään vettä, siinähän menee kalliiden alkoholijuomien juominen ihan hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo alkoholisti. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sivistymättömät p*skat tuomitsevat toisia kun eivät toimi täsmälleen samoin tavoin kuin itse!
Kyllä nyt lomalla kuuluu ensiksi käristää itsensä auringossa ja illalla poistaa loputkin nesteet alkoholilla!!!
Idiootti makaa auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Tahtovat maksan lisäksi laittaa munuaisetkin rasitukseen. Se krapula taitaa johtua pääasiassa aivojen välittäjäaineiden sekoilusta. Voihan nestehukalla olla jotain merkitystä. Silloin pitäisi laittaa mineraalisuolaa veteen ja ehkä glukoosia, juoda sellaista. Urheilujuomaa ja viinaa kai. Silloin harvoin kun juon ja vedän toki sen 10-15 tuoppia, en koe tarvetta juoda vettäkin päälle, nestettä on riittävästi. No harvoin on väsymystä kummempaa krapulaa tullut, ammattilaisilla ehkä toisin.
Eipä se veden juonti munuaisia rasita - päinvastoin hoitaa niitä.
Sisuskalut tykkää vedestä. Juon vettä nyt helteellä 2 litraa päivässä jääkaappikylmänä.