Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain on tarve juoda isoja vesilasillisia aina jokaisen alkoholijuoman jälkeen?

Vierailija
15.07.2025 |

Naurettavaa läyräystä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sivistymättömät p*skat tuomitsevat toisia kun eivät toimi täsmälleen samoin tavoin kuin itse! 

Vierailija
22/34 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä palsta on täynnä näitä alakoulutason ihmettelyjä. Miksi jotkut on lihavia? Miksi jollain on isot jalat? Miksi joku tykkää makkarasta? Miksi toiset ei juo maitoa? Tulee mieleen omat lapset kyselyiässä.

Tätä mä olen ihmetellyt jo pidempään. Ei tuollaiset keskustelut kiinnosta ketään eikä vedä puoleensa kuin päästään vialla olevia jankkaajia. Etusivu täynnä kyselyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon vettä välttääkseni oksentamisen laskuhumalassa, auttaa siihen. Ei tule niin huono olo, mutta alkoholisti nyt onkin kehittänyt toleranssin moiseen.

Vierailija
24/34 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sivistymättömät p*skat tuomitsevat toisia kun eivät toimi täsmälleen samoin tavoin kuin itse! 

Kyllä nyt lomalla kuuluu ensiksi käristää itsensä auringossa ja illalla poistaa loputkin nesteet alkoholilla!!!

Vierailija
25/34 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia lainkaan, mutta juon isoja vesilasillisia 4-5 päivässä.

Vierailija
26/34 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon jotta en tule hirveän humalaan ja ehkäisee myös krapulaa.

Eli kaikki ilo pois juomisesta sama olla ilman alkoholia, juoda pitää niin että tuntuu ja nelijalkakyyryä pääsee harrastamaan.😊

Seuraavan päivänä se lähtee sillä millä on tullutkin, mainio lääke kankkuseen 😊

Vierailija
27/34 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu niin pahaa päänärkyä. Mä join la baarissa kaljan vedellä ja 5 kossuvissyä, joissa siis on vettä. Toki pari shottia meni ilman vettäkin, ja kotona pohjat sitä ennen ilman vettä.

Vierailija
28/34 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki ilo pois juomisesta sama olla ilman alkoholia, juoda pitää niin että tuntuu ja nelijalkakyyryä pääsee harrastamaan.😊

Miksi v*tussa tunget noita hymiöitä kaikkeen???

Vierailija
29/34 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi v*tussa tunget noita hymiöitä kaikkeen???

On jotenkin ällöttävää.

Vierailija
30/34 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan juo mitään vettä, siinähän menee kalliiden alkoholijuomien juominen ihan hukkaan.

Vierailija
31/34 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo alkoholisti. 😄

Vierailija
32/34 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt lomalla kuuluu ensiksi käristää itsensä auringossa ja illalla poistaa loputkin nesteet alkoholilla!!!

Idiootti makaa auringossa.

Vierailija
33/34 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtovat maksan lisäksi laittaa munuaisetkin rasitukseen. Se krapula taitaa johtua pääasiassa aivojen välittäjäaineiden sekoilusta. Voihan nestehukalla olla jotain merkitystä. Silloin pitäisi laittaa mineraalisuolaa veteen ja ehkä glukoosia, juoda sellaista. Urheilujuomaa ja viinaa kai. Silloin harvoin kun juon ja vedän toki sen 10-15 tuoppia, en koe tarvetta juoda vettäkin päälle, nestettä on riittävästi. No harvoin on väsymystä kummempaa krapulaa tullut, ammattilaisilla ehkä toisin.

Eipä se veden juonti munuaisia rasita - päinvastoin hoitaa niitä.

Vierailija
34/34 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisuskalut tykkää vedestä. Juon vettä nyt helteellä 2 litraa päivässä jääkaappikylmänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi