Miksi heteromiehet harrastavat seksiä transnaisten kanssa?
Onko tämä nykyään joku villitys? Rikkaat miehet haluavat seksiin toisen geneettisen miehen, joka on vain vaihtanut sukupuoltaan?
Onko tämäkin nykyään ok?
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pitäisi kaikille tatuoida vaikka otsaa se että mitä sukupuolta kukakin edustaa... Mies,nainen,trans....jokaiselle erilainen tatuointi niin ihmiset tietäisi kuka mitäkin sukupuolta.
Miksi? Ei mua kiinnosta esimerkiksi sinun sukupuolesi millään tavalla.
Et siis kannata englanninkielisten persoonapronominien ilmoittamista someprofiileissa tai pronominipinssejä?
Kyllähän sitä ainakin kerran vois nätin ladyboyn kanssa puuhastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän nuo miehet heteroita ole. Mulle aivan sama, mutta surettaa transnaisten puolesta, kun heitä pidetään vain seksinukkeina. Tosin varmaan nauttivatkin siitä ja ymmärtävät, kun miehiä biologisesti kuitenkin ovat. Mutta kyllä hekin haluavat oikeaa rakkautta.
Voisitko itse aloittaa siitä että lopetat seksinukkeina ajattelun?
En ajattele transihmisiä seksinukkeina, tunnenkin useamman, vanhoja ystäviä.
Varmaan sun kaverit tykkää että yleistät heidätkin seksinukeiksi...
Kaveria ei voi nähdä seksin kautta tai siis itse en näe. Heistä osa nauttii siitä, että heitä pidetään seksinukkeina, mutta sehän on vain fantasiaa ja seksielämää. Todellinen elämä on sitten muuta kuten meillä kaikilla.
Mulle on turha tulla tuputtamaan mitään uhriutumissettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih, hih, hihhulit, TAAS on helle pehmittänyt pään ap:lta.
Kummatkin päät.
Kohta pari kk yrittänyt kiihottaa itseään trans-aiheella, mutta edelleenkään ei seiso kuin järki :DDDDDD
-winner-
Kiihotutko sinä transmiehen emättimestä, vai oletko transfoobikko? Onko transmies sinulle täysi mies seksuaalisesti?
Noin helppoa SINUN on jättää asiakeskustelu ja mennä henkilökohtaisuuksiin ;DDDDD
Älä nyt vaan kiihotu :DDD
-winner-
Ihmiset pitäis luokitella seksuaalisuutensa perusteella ja viranomaisen leimalla varustettu luokittelutodistus tulis näyttää pyydettäessä ennen yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mitä operaatioita on tehty niin mies ei muutu naiseksi.
Oletko kokeillut vai mistä tiedät?
Kromosomistoa ja murrosiän vaikutuksia ei voi vaihtaa.
Ap. Miksi kyselet tyhmiä. Vittuako sulle kuluu kenen kanssa kukin on. Minua ei hetkauta milliäkään .👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä trans-keskusteluissa aina nuo samat 2-3 hörhöä toistelee aina samoja onelinereitaan. Miksihän jaksaavat jankata, kun eivät asiasta tunnu omakohtaisesti mitään tietävän? Joku fiksaatio se heilläkin tuohon aihepiiriin on, jokin sisäinen epävarmuus omasta itsestä ehkä. Mutta jotakin kyllä on siinä taustalla vaikuttimena, kun niin paljon kiinnostaa.
Mä kirjoitan joka kerta sen, että heteroudella on tietty määritelmä, jos huomaan sitä vääristeltävän. Tyhmää olla homofobinen.
Sama. Näissä ketjuissa on paljon samoja ihmisiä, ei vain muutama. Ihmisillä nyt vain on sama mielipide transjutuista, mutta joku hörhö kuvittelee, että niin ajattelee vain muutama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pitäisi kaikille tatuoida vaikka otsaa se että mitä sukupuolta kukakin edustaa... Mies,nainen,trans....jokaiselle erilainen tatuointi niin ihmiset tietäisi kuka mitäkin sukupuolta.
Helpompi olisi, että tuo ja tuo kirjoittaja on trolli. Älkää syöttäkö, älkääkä lisääntykö sen kanssa.
-winner-
Varmaan tiesitkin, että homomies voi lisääntyä transmiehen kanssa luomumenetelmällä, juuri niin kuin Luoja ja Seta sen tarkoitti! Penistä vaginaan, silleen homosti!
Vierailija kirjoitti:
Seksi on niin kivaa?
Mutta kahden peniksellisen välinen seksi ei ole heteroa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä ainakin kerran vois nätin ladyboyn kanssa puuhastella.
Sittenhän sä voit marssia Pridessä bisselipun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole heteron toimintaa. Mutta vaikuttaa olevan yleistä. Voisi siis miehet jo luopua tuosta heterojankutuksesta, ihan yhtä bi-meininkiä sielläkin on ku naisilla.
Asian yleisyys ei siis muuta hommaa heteron toiminnaksi, vaan vain vähentää heterouden yleisyyttä.
Mitne olet päätynyt, että tuollainen olisi yleistä? Miten määrittelet yleisyyden tässä asiassa? Suomessa on aikuisia miehiä arviolta vajaa 2,5 miljoonaa. Missä menee yleisyyden raja sinulle?
Varmaan 5-15% miehistä tuollaisia pseudohetskuja. Naiset eivät suoraan tyrmää kokeilua naisen kanssa mutta ovatkin lopulta hetskuja kun ei se pimppa sittenkään kiihota. Tässä varmaan kyse turvallisuudesta tai sen tunteesta myös.. on turvallista kokeilla seksiä toisen naisen kanssa tai miehillä toisen miehen kanssa, jos se mies on naamioi
Miten olet päätynyt tuollaiseen 5-10% arvioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä trans-keskusteluissa aina nuo samat 2-3 hörhöä toistelee aina samoja onelinereitaan. Miksihän jaksaavat jankata, kun eivät asiasta tunnu omakohtaisesti mitään tietävän? Joku fiksaatio se heilläkin tuohon aihepiiriin on, jokin sisäinen epävarmuus omasta itsestä ehkä. Mutta jotakin kyllä on siinä taustalla vaikuttimena, kun niin paljon kiinnostaa.
Mä kirjoitan joka kerta sen, että heteroudella on tietty määritelmä, jos huomaan sitä vääristeltävän. Tyhmää olla homofobinen.
Sama. Näissä ketjuissa on paljon samoja ihmisiä, ei vain muutama. Ihmisillä nyt vain on sama mielipide transjutuista, mutta joku hörhö kuvittelee, että niin ajattelee vain muutama.
Se varmaan kuuluu vähemmistöharhaan? Eli koska ystäväpiiri koostuu samoin ajattelevista ei-heteroista, niin kuvitellaan, että kaikki ajattelevat samalla tavalla.
Tosin päiviräsäsläiset ajattelevat varmaan samoin. Mutta joka tapauksessa lähes kaikki ovat oikeasti heteroita, jotka eivät fantasioi samasta sukupuolesta eivätkä harrasta seksiä saman sukupuolen kanssa.
Itselleni on vaikea ymmärtää miksi joku väittää, ettei heteroita varsinaisesti edes ole. Homofobiaa se on ainakin osittain, mutta ehkä jotain muutakin.
Transihmisistä kiinnostuneet ovat oma joukkonsa homoseksuaaliesta ja biseksuaaleista eli kiihottuvat vain noista jutuista joko itse olemalla trans tai kiihottumalla transeista. Pieni vähemmistö vähemmistön sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih, hih, hihhulit, TAAS on helle pehmittänyt pään ap:lta.
Kummatkin päät.
Kohta pari kk yrittänyt kiihottaa itseään trans-aiheella, mutta edelleenkään ei seiso kuin järki :DDDDDD
-winner-
Kiihotutko sinä transmiehen emättimestä, vai oletko transfoobikko? Onko transmies sinulle täysi mies seksuaalisesti?
Noin helppoa SINUN on jättää asiakeskustelu ja mennä henkilökohtaisuuksiin ;DDDDD
Älä nyt vaan kiihotu :DDD
-winner-
Oletko siis kiinnostunut vaginoista, vai oletko transfoobikko? Etkö tiedä homoseksuaalisuuden määritelmää?
Vierailija kirjoitti:
Oon homo enkä koskisi transmieheen tai transnaiseen.
On transfobiaa torjua ihminen hänen genitaaliensa perusteella. Miehellä voi olla vagina, menkat ja synnytyksiä. Et kai sinä pelkän kyrvän kanssa seurustele?!
Vierailija kirjoitti:
Oon homo enkä koskisi transmieheen tai transnaiseen.
Sama. Ja olen kokeillut heteroseksiä nuorempana, silloin varmistui että olen homo enkä bi. Transsukupuolisia en ole kokeillut, enkä aio, olen ihan pelkkä homo. En olisi kokeillut heteroseksiäkään, jos olisin ollut varma homoudestani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se varmaan kuuluu vähemmistöharhaan? Eli koska ystäväpiiri koo
Transeista kiinnostuneet ovat todella pieni vähemmistö ja transit karsastavat näitä "chasereita" ja gampeja, koska he eivät validoi transien sukupuolifiiliksiä riittävästi. Myös julkibissen kanssa jää epäilys, että transia ei pidetä "aitona" miehenä tai naisena, jos kumpikin käy. Siksi transit ovat niin into piukassa lesbojen kimpussa. Jostain syystä heteromiehet saavat olla rauhassa. Mistähän se voisi johtua...
Kannattaa perehtyä seksuaalisen suuntautumisen määritelmään. Kahden peniksellisen välinen suhde ei ole heteroa nähnytkään. On ihan ok olla bisse tai homo!