Onko normaalia vai poikkeavaa, ettei ole enää nelikymppisenä kiinnostunut seksistä?
Tunnen itse tämän tietyllä tavalla vapauttavana, mutta aika yleisesti tämä esitetään julkisuudessa ongelmana, joka pitäisi jotenkin ratkaista.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on yksilö. Seksi ei ole kaikkien mielestä maailman tärkein asia. Jotkut voivat nauttia sitä enemmän esim. hyvästä ruoasta.
Ei, vaan tämä yksilö ei ole saanut kunnollista orgasmia koskaan. Ei siinä mitään, mutta turha tulla sanomaan mitään seksin nautinnollisuudesta vs ruoka, kun ei ole siitä oikeasti kokemusta.
Onhan se nyt epänormaalia, kun niin on päätetty tässä seksiä joka tuutista toitottavassa yhteiskunnassa, joka on toisaalta erittäin kaksinaismoralistinen. Eri ihmisiä kiinnostavat erimasiat, joku ei näe kusivehkeitten yhteenhankaamista maailman tärkeimpänä asiana, ei moni niistäkään, joille on siten uskoteltu ja jotka sitten käyttäytyvät kuin se olisi ykkösprioriteetti maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Yksilöllistä. Esim. minä kiinnostuin seksistä VASTA nelikymppisenä.
N
Samoin. Silloin pari-kolmekymppisenä harrastin seksiä lähinnä velvollisuudesta. Vasta nyt nelikymppisenä teen sitä koska itsekin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia/epänormaalia, mitä väliä? 40-49-vuotiaista naisista 64 % kokee seksuaalista halua korkeintaan kerran viikossa, samanikäisistä miehistä vain 23 % kokee seksuaalista halua yhtä harvoin. Suurin osa miehistä haluaa seksiä paljon useammin kuin suurin osa naisista. Tässä on suunnilleen yhtä suuri ero sukupuolten välillä kuin fyysisen voiman suhteen.
Kyllä miesten haluttomuus on niin yleistä että tuo ei voi pitää paikkaansa.
Erosin joitakin vuosia sitten, ero oli satuttavat. On mullakin ollut halut ihan hukassa. Välillä, harvoin on tehnyt mieli. Olen ajatellut, että se johtuu siitä, etten ole päästänyt ketään lähellä/ sopivaa ei ole tullut vastaan. Eli elämäntilanne syynä haluttomuuteen. Kokeilin muuten myös minipillereitä, mutta niiden myötä halut katosivat täysin. Nyt ihan luomuna mennään.
N 42v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on yksilö. Seksi ei ole kaikkien mielestä maailman tärkein asia. Jotkut voivat nauttia sitä enemmän esim. hyvästä ruoasta.
Ei, vaan tämä yksilö ei ole saanut kunnollista orgasmia koskaan. Ei siinä mitään, mutta turha tulla sanomaan mitään seksin nautinnollisuudesta vs ruoka, kun ei ole siitä oikeasti kokemusta.
Mitä tämä helvetin orgasmijankkaus on olevinaan? Ymmärrä, että kaikki ihmiset eivät ole noin fiksoituneita genitaaliensa räpeltämiseen. Ihmisillä saa olla muunlaisia intohimoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä helvetin orgasmijankkaus on olevinaan? Ymmärrä, että kaikki ihmiset eivät ole noin fiksoituneita genitaaliensa räpeltämiseen. Ihmisillä saa olla muunlaisia intohimoja.
Toki. Ihmetyttää vain, että miksi niistä pitää tulla tänne seksipalstalle vouhottamaan? Onko ruokapalstoilla paljonkin porukkaa räyhäämässä, että kyllä hyvä masturbointisessio aina tournedosin voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Ihmetyttää vain, että miksi niistä pitää tulla tänne seksipalstalle vouhottamaan? Onko ruokapalstoilla paljonkin porukkaa räyhäämässä, että kyllä hyvä masturbointisessio aina tour
Tein tämän aloituksen aihe vapaalle. Moderointi näköjään siirtänyt seksiosioon. Kommentissasi ei kyllä silti ole mitään logiikka. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia/epänormaalia, mitä väliä? 40-49-vuotiaista naisista 64 % kokee seksuaalista halua korkeintaan kerran viikossa, samanikäisistä miehistä vain 23 % kokee seksuaalista halua yhtä harvoin. Suurin osa miehistä haluaa seksiä paljon useammin kuin suurin osa naisista. Tässä on suunnilleen yhtä suuri ero sukupuolten välillä kuin fyysisen voiman suhteen.
Kyllä miesten haluttomuus on niin yleistä että tuo ei voi pitää paikkaansa.
Miesten haluttomuus on yleistä vain haluttomien naisten puheissa, koska monet naiset näkevät tämän jonain kilpailuna miesten ja naisten välillä ja yrittävät siksi väittää, että miehetkin olisivat haluttomia. Itse muodostan käsitykseni aiheesta tutkittuun tietoon perustuen.
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/546af7df-tahdotko_k…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin, mutta miesmakuni ei ole muuttunut miksikään 16-47 ikävälillä. Nykyään vaan on aika pallomaha, sytostaattihoitojen turvotus ja ohentuneet hiukset.
Vaikka olen välillä etsinyt seuraa, en enää saa sen näköisistä miehistä seuraa joista kehoni syttyy. Olen lopun elämää selibaatissa omasta tahdostani. Halut vähenneet sen myötä pikkuhiljaa.
Näinhän se taitaa monesti naisilla mennä. Ja sitten naiset projisoivat tuota omaa mieltymystään miehiin ja kuvittelevat, että miehetkin himoitsevat vain parikymppisiä naisia.
Kyllä moni mies ihan itse ilmoittaa himoitsevansa vain parikymppisiä naisia. Ja menepä naisena pyytämään vertaistukea erektiohäiriöisen miehen rinnalla elämiseen niin saat "tukena" miehiltä kommenttia kuinka se mikä auttaa erektioon aina ja välittömästi on jos
Tällä palstalla noita mielipiteitä - joista surullisen moni nainen saa käsityksensä miehistä - levittää pari teinipoikaa, jotka ovat keksineet mielestään hauskan harrastuksen kiusata netissä hyväuskoisia "vanhuksia".
Vierailija kirjoitti:
Tein tämän aloituksen aihe vapaalle. Moderointi näköjään siirtänyt seksiosioon. Kommentissasi ei kyllä silti ole mitään logiikka. Ap
No miksi ei ollut mielestäsi logiikkaa? Seksipalstalle pölähtää aina silloin tällöin joku, joka katsoo tärkeäksi tehtäväkseen kertoa seksistä kiinnostuneille, että seksi ei ole tärkeää ja pitäisi ajatella jotakin muuta. Miten se on eri asia kuin että joku tunkisi ruoka-, puutarha- tai vaikka golfpalstalle kertomaan että jättäkää nyt ne yrtit tai mailat jo rauhaan ja antakaa itsellenne kunnon orgasmi niin saatte jotain muuta ajateltavaa?
Jälkimmäistähän ei tapahdu (no, ehkä joku trolli on riittävän hullu siihenkin), mutta miksi seksi on sitten niin erikoisasemassa, että siitä kiinnostumattomatkin ottavat asiakseen valistaa seksuaalisia ihmisiä? Onko seksi sittenkin tärkeää, niillekin jotka eivät sitä harrasta?
Seksissähän pääasia on että molemmat nauttii, sekä mies että muna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei varmasti niiden mielestä ole mitään järkeä näpelöidä mitään, jotka eivät sitä kunnollista orgasmia ole koskaan kokeneet, ei kaikki ole, ja se on ihan ok. Mutta normaalia se ei tokikaan ole. Ihminen on kuitenkin eläin, ja koko elimistö toimii hormonien johdolla, kyllä seksuaalisuus on ihmisen elämänvoima.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin, mutta miesmakuni ei ole muuttunut miksikään 16-47 ikävälillä. Nykyään vaan on aika pallomaha, sytostaattihoitojen turvotus ja ohentuneet hiukset.
Vaikka olen välillä etsinyt seuraa, en enää saa sen näköisistä miehistä seuraa joista kehoni syttyy. Olen lopun elämää selibaatissa omasta tahdostani. Halut vähenneet sen myötä pikkuhiljaa.
Tiedän tunteen. Ne miehet joista minä olisin kiinnostunut, katsovat suoraan lävitseni, tuskin edes rekisteröivät minua naiseksi.
No et sinä kyllä sitten mitään kunnon orgasmia saa.