Miksi hupparia pidetään nolona vaatteena?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Huppari ei sovi vanhemmille ihmisille esim 40-vuotiaille. Huppari on nuorisovaate.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Varmaan pyörtyisit minut nähdessäsi huppari päällä.T: 74 vuotias " nuorisolainen joka rakastaa huppareita".
Vierailija kirjoitti:
Huppari ei sovi vanhemmille ihmisille esim 40-vuotiaille. Huppari on nuorisovaate.
Omituista. Kun olen EMP:n huppareita tilannut ,en ole missään huomannut merkintää ikärajoista. Aivan suosiolla ovat minulle yli 70 vuotiaalle lähettänyt. Eikö olekin aivan järkyttävä tietoisku🤭🤭🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Varmaan pyörtyisit minut nähdessäsi huppari päällä.T: 74 vuotias " nuorisolainen joka rakastaa huppareita".
Oletpa " rohkea". Miten uskalsitkin tänne ilmoittaa kun nyt moni järkyttyi sydänjuuriaan myöten. Aivan nyt kyllä olisi syytä vaikka iltasanomiin laittaa etusivun uutiseksi.🤭🤭
Huomenna Hesarissa: Asiantuntija kertoo oletko aina pukeutunut väärin. Asiantuntija myös kertoo miten voit kloonata itsesi näyttämään aivan samanlaiselta kuten muutkin.
Meillä työpaikalla suurella ellei suurimmalla osalla 20-65- vuotiaista sekä miehistä että naisista on huppari. Housuina ovat farkut tai ulkoilu-/retkeilyhousut.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna Hesarissa: Asiantuntija kertoo oletko aina pukeutunut väärin. Asiantuntija myös kertoo miten voit kloonata itsesi näyttämään aivan samanlaiselta kuten muutkin.
Samankaltaisuus on yksilöllisyyttä.
Varmaan kaikki vaatteet on määritelty noloiksi jossain yhteydessä.
Muoti muuttuu, niin se on aina ollut.
Käytän hupparia ja nuoret naiset käyvät kuumana! T. Ope M52, 190 cm
87-vuotias ukkini käyttää aina harmaata hupparia.
Vierailija kirjoitti:
No ihan sama miltä 40-vuotiaana enää näyttää muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Menitkö jonkun sukulaisen koulun päättäjäisiin hupparissa? Oletko yli 30 v?
Arki on arki ja juhla on juhla. Yleensä juhliin puetaan arkivaatteita (kuten huppari) juhlavammat vaatteet päälle.
Huppari on lämmin kerrosvaate. Jos tuulee, niin saa hupunpäähän, ettei korvat jäädy. Jos ahdistaa eikö huvita olla ihmisten ilmoilla, niin huppupäässä on jotenkin "näkymättömämpi" olo. M30
Riippuu kai kuka pitää, missä ja miten. Msinostasko se jotain vai ei.
Huppari on hyvä vaate. Ja paljon antaa vaikutteita se, millaista kangasta on käytetty.
Minulla vanhalla ikänaisella on huppari ja suorastaan rakastan sitä, se on musta ja kiiltävähköä kangasta,
jonka pinta on hieman nukkainen ja epätasainen. Rakastan siinä juuri tuota huppua jolla saan niskani myös
pysymään lämpöisenä :) taskuja siinä ei ole, hyvä vaan niin ei pullistele vatsan kohdalta.
Vierailija kirjoitti:
Esim. 90 days Fiancee -ohjelmassa suht varakas Los Angelesilainen Shawn joka meni naimisiin Brasilian Alliyan kanssa, hänellä on jatkuvasti päällänsä huppari ja ikää ainakin 60 v. Että tokihan randomin palsta mamman mielipiteellä väliä on. Jeps.
Onkin tasokas formaatti ja varsin tasokkaat henkilöt 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole nuorisovaate. Vanhemmatkin käyttävät.
Hienohelmat eivät ikinä ymmärrä miten kukaan voi olla jotenkin erilainen kuin he itse ovat. Turhaa arvostelua ja hienostelua.
Jos haluat olla erilainen älä käytä massavaate hupparia.
Teryleenihousut ja Nahkasaappaat niin silloin olet erilainen.
Minä olen vähän päälle 60 ja huppari on oikein hyvä välivaate ulkoiluun. Juuri tähän aikaa vuodesta kun kaivetaan kevättakit esille niin samalla kaivan hypparinikin joka on kiva laittaa ohuen kevät takin alle kun lähtee ulkoilmaan.
Joo ja Beatles on nuorisomusiikkia.