Oletko väkivaltainen mies?
Kommentit (24)
Tarvittaessa kuten jos tulee tilanne että pitää puolustaa lapsia niin kyllä olen silloin erittäin väkivaltainen uhan aiheuttajaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarvittaessa kuten jos tulee tilanne että pitää puolustaa lapsia niin kyllä olen silloin erittäin väkivaltainen uhan aiheuttajaa kohtaan.
Eli jos vaikka koulun opettaja syyttää lastasi häiriökäyttäytymisestä? Vetelet turpaan?
Tietämäni väkivaktaiset miehet ovat kovia naistenmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos vaikka koulun opettaja syyttää lastasi häiriökäyttäytymisestä? Vetelet turpaan?
Ruotelista kiinni ja tirvasen lärviin. Jos ei tokene niin niskasta kiinni ja puukolla selkään, kiinni seinään siksi aikaa kun kirveen haen.
Väkivaltainen ihminen kieltää väkivallan, vähättelee sitä tai oikeuttaa sen jollain syyllä. Narsisti väkivallan käyttäjä ei koe edes syyllisyyttä. Väkivaltainen ajattelee niin, että joku teki väärin minua kohtaan ja siinä tyypissä on syy väkivaltaan.
Väkivalta on poistanut monia ongelmia, joten siinä on puolensa. Voin siksi ylpeästi sanoa olevani väkivaltainen ihminen, eli käytöstavat kannattaa ap:nkin muistaa.
Joo. Hakkaan mattoja ja vaimoa. Tähän väliin tuli mieleen vanha viisaus, ettei suihinottoa hakkaa mikään. Muutenkin kuseskelen julkisille paikoille ja eilen paskansin kaupan sovituskoppiin.
Onko muita kysymyksiä?
Ps. Miksi muuten kysyt? Teetkö gradua vai oletko ihan vain omaksi iloksesi miesvihamielinen?
En lähe nyrkkitapoeluihin. Mutta kansanmurhat luonnistuu.
Kyllä, ja kyllä.
Miksikö?
Todellisuudessa olen hiljainen insinöörimies, mutta jos lähistöllä on naisia, vedän sellaista öykkärin roolia. Harrastin nuorena paljon työväenteatteria, osaan uskottavasti möykätä ja uhitella. Sillä tavalla saan naisia.
Tosin vastapuoleksi pitää valita sellainen joka ei uskalla nousta vastaan tai sitten sellainen karpaasi joka liiskaisi minut yhdellä iskulla. Yleensä he eivät reagoi aggressiooni mitenkään mutta naisen silmissä vaikutan hurjalta kun uskallan pistää isotkin ukot ruotuun!
M42
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen ihminen kieltää väkivallan, vähättelee sitä tai oikeuttaa sen jollain syyllä. Narsisti väkivallan käyttäjä ei koe edes syyllisyyttä. Väkivaltainen ajattelee niin, että joku teki väärin minua kohtaan ja siinä tyypissä on syy väkivaltaan.
Ja uhriutuu vielä päälle jos häntä ojennetaan tekosistaan.
En ole. Puolustusvoimatkin pitäisi lopettaa, jotta sotaa ei syttyisi. Jos joku Suomen haluaa valloittaa, niin antaa valloittaa ja tehdään vain passiivista vastarintaa. Väkivalta ei ole ratkaisu.
Olen. En hakkaa naisia. Aina ollut todella lyhyt pinna.
Vierailija kirjoitti:
Olen. En hakkaa naisia. Aina ollut todella lyhyt pinna.
En ole ikinä tosin käynyt ensin käsiksi. Mutta puolustaudun ja provosoin jos joku haluaa tapella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisin tehdä noin. Pari kertaa olen käyttänyt väkivaltaa ja aina saan toisen tunnustamaan todella nopeasti tekonsa sekä alistumaan. Esim pöytään sidottu ihminen ymmärtää nopeasti, että tästä voi tulla yksi ratkaisematon murha tai katoamistapaus lisää Suomen rikoshistoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja uhriutuu vielä päälle jos häntä ojennetaan tekosistaan.
Omatunnoton pohjasakkaa oleva siis,
Olen luonteeltani rauhallinen, empaattinen ja erittäin pitkäpinnainen mies. En ole naista enkä miestä ikinä lyönyt enkä lyö. Kaihdan väkivaltaa ja ohjettani noudattaen hakeudun sellaisesta tianteesta aina pois, vaikka juosten pakenemalla.
Olen aseeton, tuomarin mielestä en.
M50
Onko asiaa vaikea myöntää?