Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin viikoloppuna aivan äärimmäisen kauniin naisen

Vierailija
14.07.2025 |

Ajattelin ensin että kysyn että saanko ottaa kuvan, mutta en sit kehdannutkaan koska hän oli nuori ja minä olen jo aika vanha mies mutta mieleeni jäi hänestä lähtemätön kuva.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/25 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tosimies olisi koittanut vähän lämmitellä vaikka ikäeroa olikin.

Mikään ei teininä ollut niin kuvottavaa kuin vanhat kiilusilmäiset ukot  🤢 onneksi tuo on loppunut iän myötä, mutta tuntuu pahalta nykyisten teinien puolesta, kun vanhat ukot ei osaa käyttäytyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta loppujen lopuksi, kauneus on katsojan silmässä. Sinä ehkä huomasit, joltakulta toiselta saattoi mennä ihan ohi. On toki yleispäteviä sääntöjä siihen miltä kaunis näyttää, mutta tunteita sinussa saattoi herättää esim. tutut piirteet. 

Tapasin kerran kuppilassa aivan häkellyttävän komean miehen, en osannut muuta kun tuijottaa häntä suu auki. Kun hän tuli sitten luokseni jalkani suorastaan notkahtivat, hän oli belgialainen ja paljon jopa Gary Grantia komeampi ja se hymy...🤪

Vierailija
24/25 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin varmaan mie.

Murteestasi päätellen et ehkä ollut hän. Ap.

Ei, kyllä romaninaiset ovat usein todella kauniita. 

Jep. Mutta valkolaisen kantsii unohtaa...

Vierailija
25/25 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tosimies olisi koittanut vähän lämmitellä vaikka ikäeroa olikin.

Mikään ei teininä ollut niin kuvottavaa kuin vanhat kiilusilmäiset ukot  🤢 onneksi tuo on loppunut iän myötä, mutta tuntuu pahalta nykyisten teinien puolesta, kun vanhat ukot ei osaa käyttäytyä

Joo, sellaiset tuijottavat kuolleet kalansilmät ja vahdataan oikein tarkoituksella möllöttämällä. Kuvottava kolmijalkatyyppi. Fiksu mies sen sijaan tajuaa, minkälaisen häiriintyneen kuvan antaa itsestään, jos toimisi noin eikä se heille olekaan luonteenomaista käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan