Trivago mainokset äärimmäisen ärsyttäviä.
Ärsyttää erityisesti sen elähtäneen ukon ylimielinen hymy. Vittuilee muille siitä, kun ovat maksaneet huoneestaan enemmän. Tuolle miehelle voisi joku kertoa, että samassa hotellissa kaikki huoneet eivät ole samanarvoisia. Jossain huoneessa voi olla parveke naapuritalon seinää päin, ja toisessa merelle. Joku huone on rauhallisella sijainnilla, toinen yökerhon vieressä. Huoneita voi olla myös eri kokoisia, ja eri tavoin varusteltuja, jolloin hinta on eri
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Joskus valitettiin siitä hönkivästä Trivago naisesta ja nyt tästä :D
Trivago ei koskaan onnistu mainoksissaan, mut silti ne pyörii ärsyttämässä joka vuosi :D
Eikös tuo munamiehen ex ollut tuo nainen ?
Minä oon kyllä niin vittuuntunu tuohon mainokseen,sama pyörinyt jo ainaki vuoden,VIHAAN TRIVAGOA!!
Trivagon ärsyttävän mainostamismäärän takia en ole Trivagoa enään käyttänyt 3 kk aikana kertaakaan emkä tule käyttämään jatkossakaan. Työni puolesta joudun matkustamaan vähintään 11-14 vrk/kk
Eikö tuosta Saatanan trivago mainoksesta päässyt vieläkään eroon,pari vuotta jo kärsitty ja mitään ei näköjään voi!
VOI PERKELE!!!
Vierailija kirjoitti:
Siinä virnuilumainoksessa aina huvittaa se mies jonka tekarit on niin suuret ettei meinaa suuhun mahtua. No, hyvä että on onnistunut sen hotellihuoneen varausaivuston valinnassa, mutta hammaslääkärin valinta on ainakin mennyt täysin pieleen.
Hampaistaan tulee mieleen Jasper Pääkkönen.
Vierailija kirjoitti:
Trivagon ärsyttävän mainostamismäärän takia en ole Trivagoa enään käyttänyt 3 kk aikana kertaakaan emkä tule käyttämään jatkossakaan. Työni puolesta joudun matkustamaan vähintään 11-14 vrk/kk
Ei kai työmatkoissa muutenkaan mitään Trivagoa käytetä.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon kyllä niin vittuuntunu tuohon mainokseen,sama pyörinyt jo ainaki vuoden,VIHAAN TRIVAGOA!!
Älä nyt. Onhan se houkuttelevaa, kun saa hotellihuoneen mitättömällä 210 euron hinnalla. Eihän meistä kukaan vaatimattomammissa hotelleissa majoitu...
Se mainos on loukkaava. 2 ikäisekseen komeaa miestä (lue: saavat) naureskelee hieman ylipainoiselle, incel-tyyliselle, (lue: ei saa) miehelle, kuinka tyhmä hän on, kun "oletko aina ostanut hotellihuoneen väärin". Olen nainen ja minua ärsyttää tuollainen kiusaaminen. Ja sorry, jos tulkitsen liikaa, mutta mielestäni siinä on ihan selvä alfakuvio ja pienemmä nokittelu menossa.
Kuka tekee mainoksen kiusaajista!??
Vierailija kirjoitti:
Se plösö joka oli maksanut huoneestaan eniten, on ärsyttävä pullamössö.
Ei vaan hän on koko mainoksen ainoa siedettävä hahmo.
Se on markkinointia, ei siis välttämättä pidä paikkaansa ollenkaan, eikä pidäkkään. Suomessa hotelli yön keskihinta oli hieman yli 90€ yö vuonna 2024. Eikä suomessa ole sellaisia katteita joista voisi tinkiä tuosta vaan 35% niin kuin näppärästi mainoksessa selitetään. Pidän muutenkin koko Trivagoa melkoisena huijaus alustana jossa mukaan on laitettu riittävissä määrin omia katteita. Kannattaa siis tarkistaa hinta soittamalla mieleiseen hotelliin suoraan, eikä silmät soikeena uskoa markkinointi väitteitä, nimimerkillä kokemusta on!
Vierailija kirjoitti:
Jee, niin minäkin!
Miksi suurin osa tietäisi Kloppin? Valmentanut Mainzia, Dortmundia ja toki Liverpoolia.
Ei ole maajoukkuevalmentaja. Ja Saksassa jossa kaikki tuntevat, ei tämä mainos näy.