Miksi joku voi olla silmälle aivan järkyttävän komea, mutta rakastuu kuitenkin ihan toisenlaiseen?
Tämä on minulle mysteeri. Vaikka joku olisi kuinka täyden kympin mies ja silmä lepää, niin sisällä ei mikään hyrähdä ihailua enempää. Sitten joku, joka ei täytä ihanneihmiehen kriteereitä juuri mitenkään, niin saa sukat pyörimään jaloissa? Enkä tarkoita, että tämä joku olisi renttu, vaan esim. tässä tapauksessa ulkoisesti kaikkea muuta mitä osasin odottaa.
N.48
Kommentit (17)
Mikä siinä nyt on niin yllättävää? Jos pelkkä ulkonäkö riittää voi tilata todellisessa koossa olevan pahviversion maailman komeimmasta miehestä ja ihastella sitä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäkö tuo parisuhteeseen turvallisuutta, huumoria, yhteisiä juttuja, rakkautta jne. Ei ulkonäöllä ole mitään tekemistä sen kanssa, kuinka kiva joku on toiselle.
Kyllä ulkonäöllä on iso merkitys. Epäsiisti ja haiseva ihminen ei sytytä.
Tämä on yksi suuria mysteereitä. Ja kun sitä järkeä ei oikeasti kannata tässä kohtaa käyttää, että ota se täydellisen näköinen ja muutenkin täydellinen. Rakkaus ja etenkään himot ei synny itsekseen ja tottele käskyttämällä. Pitää odottaa "se oikea" Danny Devito tulevaksi.
Koska jokaisen sisällä on jotain muuta mikä oikeasti laukaisee kaikki nämä asiat. Mun ei tarvi kävellä ku kadulla ja sillon tällön porukasta pomppaa joku esille, harvoin, mutta sillon tällön. Mä tiedän samantien että se ihminen on jollain tapaa sisältään samanlainen ku mä ite, koska mä nään sen eri tavalla ku toiset, ulkonäöllä tai iällä ei välttämättä ole edes väliä
No tää on kyllä hyvä kysymys ja toimii molemmilla sukupuolilla. Ite aina katsonut kauniita, rinnakkaita, hyvän vartalon omaavia, täyden kympin naisia kuolaten, mutta jostain syystä aina päätynyt yhteen aika tavallisten näköisten kanssa jotka on sitten parisuhteen aikana lihonut tuosta tavallisesta sellaiseksi ettei kiinnosta enää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäkö tuo parisuhteeseen turvallisuutta, huumoria, yhteisiä juttuja, rakkautta jne. Ei ulkonäöllä ole mitään tekemistä sen kanssa, kuinka kiva joku on toiselle.
Hygieniasta huolehtiminen on eri asia kuin leffatähden ulkonäkö.
Miehenä en ihastu sellaiseen ihan sataprosenttisen kauniiseen naiseen, koska tuntuvat jo epätodelliselta tai sitten alitajuisesti tietää että ei ole saavutettavissa. Osa heistä aika ikäviä luonteeltaankin, kylmiä. Ehkä se on viesti että älä yritä mitään. Perusnätti nainen herättää suuremman kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ulkonäköä ole nimenomaan se osuus ihmisestä, jota ei suihkulla saa muuttumaan?
Katsotko vain kuvaa vai kohtaatko myös nämä miehet? Mä olen nuorena ollut treffeillä todella komeiden miesten kanssa, mutta jos luonne on ihan hanurista, niin kiinnostus on lopahtanut heti. Joskus on riittänyt aika vähäpätöinenkin asia esim kerran se, että mies ensitreffeillä (jotka myös jäivät viimeisiksi) alkoi elvistelemään omaisuudellaan ja rahoillaan.
No voihan se komea olla tyhmä kuin saapas, vailla minkäänlaista älyllistä elämää tai huumorintajua. Tai sitten umpikiero ilkeilijä, naurettava pikkumainen tärkeilijä, hysteerinen kaakattava kana, tms.
Mies joka tekee fyysistä työtä näyttää monesti hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jotta se jatkaisi palamistsan, eikä sammuisi tarvitaan paljon muutakin kuin se ulkoinen olemus. Saniotaankin usein, että ulkonäköön voi ihastua mutta sisältöön sitten rakastuu tai on rakastumatta.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jotta se jatkaisi palamistsan, eikä sammuisi tarvitaan paljon muutakin kuin se ulkoinen olemus. Saniotaankin usein, että ulkonäköön voi ihastua mutta sisältöön sitten rakastuu tai on rakastumatta.
Sinkkumies
Juuri näin
Rakastuminen on niin paljon muuta kuin teoreettisesti hyvä ulkonäkö. Mäkin olen usein kuolannut hyvännäköisiä nuoria miehiä jotka ei kuitenkaan ole mitenkään sytyttäneet parisuhdemielessä. Se on vähän sama juttu, kuin että kuvasta et voi tietää haluaisitko seurustella jonkun kanssa vai et.
Kun tapasin nykyiseni, olin aivan sydämet silmissä ja hehkutin varmaan vähän liikaakin kavereille miten komean miehen kanssa seukkaan. En voinut uskoa että niin komea haluaisi mut. Olisin voinut tuijottaa häntä tunteja ja ylpeänä aina esittelin häntä kavereille. Muutaman vuoden hehkutettuani kaverit sitten jossain kohtaa tunnustivat että heidän mielestään mieheni on aivan tavallisen näköinen. Ja niin, no kyllä hän on melko lyhyt, kalju ja ylipainoinen. En vaan itse voi sille mitään että näen edelleen ihan järjettömän komean miehen vaikka ikääkin on hänelle jo tullut. Ja ihmettelen, kun muut naiset eivät huomaakaan uskomatonta adonis-miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taisi olla puhe ihan ihmisen kehosta: millainen luusto, hiukset jne. Ei siistiydestä ym joka nyt on perusedellytys ihmisten väliseen kanssakäymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen on niin paljon muuta kuin teoreettisesti hyvä ulkonäkö. Mäkin olen usein kuolannut hyvännäköisiä nuoria miehiä jotka ei kuitenkaan ole mitenkään sytyttäneet parisuhdemielessä. Se on vähän sama juttu, kuin että kuvasta et voi tietää haluaisitko seurustella jonkun kanssa vai et.
Kun tapasin nykyiseni, olin aivan sydämet silmissä ja hehkutin varmaan vähän liikaakin kavereille miten komean miehen kanssa seukkaan. En voinut uskoa että niin komea haluaisi mut. Olisin voinut tuijottaa häntä tunteja ja ylpeänä aina esittelin häntä kavereille. Muutaman vuoden hehkutettuani kaverit sitten jossain kohtaa tunnustivat että heidän mielestään mieheni on aivan tavallisen näköinen. Ja niin, no kyllä hän on melko lyhyt, kalju ja ylipainoinen. En vaan itse voi sille mitään että näen edelleen ihan järjettömän komean miehen vaikka ikääkin on hänelle jo tullut. Ja ihmettelen, kun muut naiset eivät huomaakaan uskomatonta adonis-miestä
Rakkaus on sokea.