Olen lahjakas Mensan jäsen vastailen kysy kysy
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
kuka teistä on sielä viksuin? puhutteko osamääristänne
no miten on ?
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ruokia kokkaat arkisin? Paljonko käytät aikaa valmistamiseen ja jälkien siivoamiseen?
En ole kokki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no miten on ?
Emme puhu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme puhu
no mistä te sitten tiiätte kuka teistä on viksuin? eikö tarkotus ollu mitata kuka on älykkäin
Vierailija kirjoitti:
Mitattiinko testissä myös tunneälysi, kielellinen ja matemaattinen lahjakkuutesi sekä oletko kätevä käsistäsi ja hyvä hahmotuskyky ja piirustustaito (ilman pitkäaikaista harjoittelua)? Minulle tuli kotiin esitesti että jos selvitän sen niin kannattaa osallistua testiin mutta muuten ei. Sain vastaukseksi että olen imbesillin tasoinen. Kaikki edellä kuvaamani sopii minuun joten en voi olla imbesillin tasoinen kymppien tyttö.
En tiedä mitä Mensan testit siis loppujen lopuksi mittavat. Jotkut maailman nerot ovat myös saaneet vastaukseksi imbesillitason.
tunneälyn keksivät ne, jotka eivät pärjänneet älykkyystesteissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt paskaasi?
Koska se on hyvää!
Ap
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme puhu
Puhumme.
Hyvin pieni osa niistä, jotka kelpaisivat Mensaan, haluavat sinne. Eikö tämä jo herätä pohtimaan syytä? Suuresti arvostamani taiteilija Katariina Souri kävi kokeilemassa ja sai kyllikseen rehvastelevista keskusteluista.
Oma ÄO:ni 144, ammattilaisen mittaama, laudaturylioppilas ja kahden tiedekunnan maisteri sivulaudaturein. Lisäksi opintoja eri tiedekunnissa kolmannen tutkinnon edestä.
En voisi kuvitella kuuluvani kerhoon, jonka pääsyvaatimuksena on vain korkea älykkyys, kuitenkin sangen tavallinen. Kynis.mi
Emme puhu