Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mensa - naisten Tinder

Vierailija
14.07.2025 |

Mensassa on vain kolmannes naisia, joten naisille se on hyvä paikka tapailla älykkäitä miehiä.

Useimmat kuitenkin tulevat muilla motiiveilla: on kiva tavata aivan erilaisia älykkäitä ihmisiä kuin omissa piireissä, usein silti ekstroverttejä, seurallisia, iloisia ja rentoja. Puheenaiheet ovat silti usein samoja kuin muillakin, joten joku voi pettyä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus on älyblondeille toivottua. Niin kauniita.

Tarkoitut varmaan tekoälyblondeja. Yhdessäkään videoissasi ei ole oikeita ihmisiä. Venäjän videopaskaa vaan.

Vierailija
22/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen etsinyt jo pitkään sitä oikeaa. Haluan miehen, joka on älykäs, kunnianhimoinen ja luotettava. Joku, joka ymmärtää minua ja tukee minua elämässäni.

Olen aina ollut ihastunut insinööreihin. Heillä on jotain niin kiehtovaa, jotain sellaista, mikä vetää minua puoleensa. Haluaisin löytää miehen, joka on diplomi-insinööri. Sellainen mies olisi varmasti juuri sitä mitä olen aina etsinyt.

Haaveilen siitä, että tapaan miehen, joka osaa ratkaista monimutkaisia ongelmia ja joka on myös hellä ja huomaavainen. Diplomi-insinööri olisi varmasti sellainen mies. Hän olisi järkevä ja järjestelmällinen, mutta samalla myös hauska ja charmikas.

Osa diplomi-insinööreistä on tuollaisia, osa ei. Älykkyys vaihtelee välillä "jonkin verran ... erittäin paljon". Älykkäät ovat yleensä hauskoja tai ainakin pystyvät opettelemaan sellaisiksi, jos joku heitä kannustaa siihen, mutta ihan kaikilta ei sekään onnistu. Vähemmänkin hauskat ja charmikkaat ovat yleensä luotettavia, kilttejä ja välittäviä. Joku saattaa kuitenkin olla vähän kömpelö sosiaalisesti mutta useimmat peittoavat siinäkin keskivertomiehen. Yleensä ottavat vastaan toiveita ja palautetta tavallista paremmin. Vähemmistö on karismaattisia, kiehtovia, hauskoja ja yllättäviä, mutta useimmat ovat jotain noista. Monimutkaisten ongelmien ratkaisu on tyypillistä. Useimmat ovat jollain positiivisella tavalla leikkisiä. 

Toiveittesi mukaisia löytyy myös niistä, jotka eivät ole insinöörejä eivätkä Mensassa mutta vähän pienempi osa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensalaiset ovat keskimäärin menestyneempiä kuin muu väestö, mutta eivät kaikki, ja melkein joka ammattia kuitenkin löytyy edes joku.

Vierailija
24/24 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä 💕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi