Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normaalia: miehen kyvykkyys laskee ja naisen halut lisääntyy vanhetessa

Vierailija
14.07.2025 |

En ole itse vielä sillä tavalla "vanha", mutta mietiskelen vain. Intuituitioni (ja palstan juttujen mukaan) kupletin juoni on tämä: naisena haluni tulevat vain kasvamaan 45v-> ikäisenä ja vastaavasti saman ikäisillä miehillä alkaa olla enenevästi erektiohäiriöitä ja haluttomuutta. Mitenköhän aikaisemmat sukupolvet ovat tämän epäsuhdan kanssa pärjänneet? Ja miksi aina väitetään että miehet ovat seksuaalisesti niin innokkaita ja kyvykkäitä ja että naiset ei seksistä innostu, ei varsinkaan vaihdevuosien myötä, jos asia tosiasiassa onkin päinvastoin? -N39 (ja joo nykyään jo haluan enemmän kuin puolisoni)

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seksiä kolmen eri naisen kanssa lähes päivittäin. Väitän, ettei naiset pysy perässä. 

Mies -55

Vierailija
22/58 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ja naisen halukkuutta ei voi oikein vertailla, koska miehet on yleensä 100 kertaa halukkaampia, kuin naiset.

Juuri näin. Juuri oli tutkimus, jonka mukaan 70v miehet haluavat enemmän seksiä, kuin mikään ikäryhmä naisista. Itse olen todennut, että 3 seksikumppania riittää itselle, kun otetaan huomioon halukkuus kierron mukaan jne häiriöt. Itse siis M60+ 

Eipä sitä oikein kannata ryhtyä monogaamiseen juttuun, kun nuorempienin naisten kanssa joutuu tukahduttamaan ison osan itseään...itselläni panseksuaalisuus on suuri rikkaus ja mahdollisuus, tosin senkin joutuu useimpien naisten heikkouden ja suvaitsemattomuuden vuoksi salaamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä nyt muitakin konsteja nainen tyydyttää kuin kulli sisään ja hirveä rynkytys päälle.

M1965

Vierailija
24/58 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen löystyessä kun tyhjä ilmapallo mies menettää kiinnostuksen

Vierailija
25/58 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen löystyessä kun tyhjä ilmapallo mies menettää kiinnostuksen

No miksi se nainen, eli siis vagina, löystyisi? Eikö sille voi mitään tehdä?

Vierailija
26/58 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ja naisen halukkuutta ei voi oikein vertailla, koska miehet on yleensä 100 kertaa halukkaampia, kuin naiset.

Juuri näin. Juuri oli tutkimus, jonka mukaan 70v miehet haluavat enemmän seksiä, kuin mikään ikäryhmä naisista. Itse olen todennut, että 3 seksikumppania riittää itselle, kun otetaan huomioon halukkuus kierron mukaan jne häiriöt. Itse siis M60+ 

Eipä sitä oikein kannata ryhtyä monogaamiseen juttuun, kun nuorempienin naisten kanssa joutuu tukahduttamaan ison osan itseään...itselläni panseksuaalisuus on suuri rikkaus ja mahdollisuus, tosin senkin joutuu useimpien naisten heikkouden ja suvaitsemattomuuden vuoksi salaamaan...

Miksi olet itse niin heikko että valitset salata asioita? 

Jos olet rehellinen että monta suhdetta etkä halua sitoutua ja suojaudut taudeilta etkä toisen tietämättä altista häntä herpekselle yms niin ei siinä ole mitään pahaa että sinulla on kolme naista. Tai vaikka viisi miestä ja seitsemän naista ja kaksi muunsukupuolista.

Mutta väsyttää kaikki salailevat naiset ja miehet joiden on "pakko valehdella" ja "pakko pettää" kun muuten X Y Z. Niin eli varastat toiselta mahdollisuuden suostumukseen koska he eivät haluaisi osallistua jos olisit rehellinen. Manipuloiva alhainen raukka. Näitä sai karsia ihan työkseen seksiseuraa etsiessä. 

N35

Vierailija
27/58 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tarjoavat samaa nahkaa vuosi toisensa jälkeen. Vaihtelua on tarjolla lähinnä naisille.

Kun mies ikääntyy, mies kompensoi kehittämällä muita ominaisuuksia. Nainen taas käyttää ansioitaan riman nostamiseen miehille. 

Lisäksi naiset lähestyvät seksiä usein subjektin ja objektin suhteen kautta, jossa nainen on aina se objekti, ja mies riskit ottava ja haluamisen osoittava subjekti. Nainen voi pähkäillä pitkän päivän ajan, että minkälaiset alusvaatteet kiihottaisivat miestä enemmän eikä naisen mieleen välttämättä koskaan tule ajatus siitä, että alusvaatteita tärkeämpää olisi ihailla miehuutta ja miestä eikä muutella omaa objektiuden esittämistapaa. 

Subjektina oleminen voi olla mukavaa osan ajasta, mutta saman ja ikääntyvän nahan yksipuolinen ihailu voi käydä raskaaksi. Itse asiassa ihailu ylipäänsä voi käydä todella raskaaksi, koska tuolloin mies ei tule nähdyksi omine tarpeineen, vaan ihailupalvelujen tuottajana. 

Naisten lisääntyvät halut tai puhe niistä voi olla enemmän epävarmuutta ulkonäön rapistumisesta, jolloin nainen kompensoi tilannetta asettumalla objektiksi entistä selkeämmin ja useammin, jotta naisen itsensä halutuksi tuntemisen tasapaino säilyy. Ikääntyvän miehen kanssa miehen kyky kiihottua naisesta taas voi myös imarrella naista siten, että nainen kokee viehättävyytensä kompensoivan miehen ikääntymiseen liittyvä muutoksia kuten erektioherkkyyden vähentymistä. 

Vierailija
28/58 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha yleistys. Terve, hyväkuntoinen 45v mies ei ole vielä todellakaan vanha. Kovin on muutenkin yksilöllistä. 

Vierailija
29/58 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä meillä puhuttu suhteessa(mykkä koulua myös saanut katsella)...

itse yrittänyt pitää hyvänä ja halata,hipeltää,rakastaa ja puhua

naisen halut poissa (esi-vaihdevuodet ja naisten vaivojakin ollut alapäässä nyt) korvaus hoitoa ei halua vaikka lääkärissä tästä käyty.

minulla halut vielä joka päivä toistaiseksi ja pelikin toimii vielä...ikää tulee niin lakkaahan se toimimasta.

on tuskaista miehenä olla puutteessa kun halut kovat kumppania kohtaan mutta ei saa edes tyydytystä millään tavalla.

mutta taitaa käydä niin että sitten kun minulla ei peli enään toimi niin tulee se kiima naiselle ja voimaantuminen sitten ja saan taas kärsiä...tai joutua kärsimään erosta kun lähdetään nuorempaa panomiestä etsimään.

M48 ja N49

Vierailija
30/58 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistöllä naisista kiinnostus seksiä kohtaan laskee iän myötä.

Mutta on paljon anekdootteja siitä, kuinka n. 40v jälkeen tietyillä naisilla seksivietti on lähtenyt aivan ylikierroksille, ja tämä jatkunut vaihdevuosiin saakka. 

Vierailija
31/58 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä p_skaa nyt taas!!!

Vierailija
32/58 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaan tätä taas. Haluan kuulla lisää näitä "olen 50v mies ja kyllä mulla vaan edelleen seisoo ja on haluja"-juttuja. -ap

Vierailija
33/58 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmistöllä naisista kiinnostus seksiä kohtaan laskee iän myötä.

Mutta on paljon anekdootteja siitä, kuinka n. 40v jälkeen tietyillä naisilla seksivietti on lähtenyt aivan ylikierroksille, ja tämä jatkunut vaihdevuosiin saakka. 

Ei, vaan vaihdevuosien yli!

Vierailija
34/58 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä nyt muitakin konsteja nainen tyydyttää kuin kulli sisään ja hirveä rynkytys päälle.

M1965

Juuri näin! ja kas, naisen halut kasvaa!

Vierailija
35/58 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa neljännes nelikymppisistä kärsii ainakin ajoittaisista erektio-ongelmista. On se aika paljon isompi luku kuin tuossa kyselytutkimuksessa vuodelta 2015. 

Ei ole. Sinä et vain osaa lukea kunnolla. En yhtään yllättynyt. 

Vierailija
36/58 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa neljännes nelikymppisistä kärsii ainakin ajoittaisista erektio-ongelmista. On se aika paljon isompi luku kuin tuossa kyselytutkimuksessa vuodelta 2015. 

Ei ole. Sinä et vain osaa lukea kunnolla. En yhtään yllättynyt. 

Ahaa. Kerro toki oi viisaus miten asia sitten on. Tuollaiset näpäytykset on yhtä tyhjän kanssa. 

Vierailija
37/58 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää valita äijä jolla maha pysyy poissa ja sydän/verenkierto kunnossa.

49 itsellä mittarissa ja paremmassa kuin ikinä, myös sängyssä. Kestää niin kauan kuin tarvitsee ja helposti 3 kertaa päivässä.

Vierailija
38/58 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää valita äijä jolla maha pysyy poissa ja sydän/verenkierto kunnossa.

49 itsellä mittarissa ja paremmassa kuin ikinä, myös sängyssä. Kestää niin kauan kuin tarvitsee ja helposti 3 kertaa päivässä.

Mistä niitä kristallipalloja saa? 

Vierailija
39/58 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miehen haluttomuus korreloi samanikäisten naisten haluttavuuden laskun myötä. Useimmiten miehen halut ja kyvyt paranee kun hakee nuoremman ja seksikkäämmän naisen.

Vierailija
40/58 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miehen haluttomuus korreloi samanikäisten naisten haluttavuuden laskun myötä. Useimmiten miehen halut ja kyvyt paranee kun hakee nuoremman ja seksikkäämmän naisen.

Kiitos kun tulit taas linjoille, olenkin odotellut <3 Kyllä ne koulutkin kohta jatkuu niin saat muuta tekemistä.