Miksei iso osa työttömistä halua ottaa tarjottua työpaikkaa vastaan?
Juttelin kaverin kanssa jonka firma tarjoaa töitä melkein 100 ihmiselle mutta kuulemma kukaan työtön ei halua ottaa paikkaa vastaan tai vastaa edes puhelimeen, palkka olisi 2800€/kk + työsuhde edut.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kannattaisi mennä töihin kun tulot on käytännössä samat olet työssä tai et.
Huvittavia tekosyitä teillä kela mulkuilla.
sain ennen tukia 595e kk nyt palkkaa 3800e kk
Eivät ole mulle tarjonneet. Mistä voisin tietää mihin kannattaa hakea kun suurimpaan osaan ei pääse.
Laita nyt sen firman yhteystiedot niin osaan mennä sinne. Vai enkö sittenkään kelpaa? Ahkera, terve ja hyväkuntoinen 50v tukeva täti.
On pahan tahdon alla
Tää koti mulla mainen
Mä pelosta laulan
Olen suomalainen
Oi jospa tietäisivät maailmalla
Mitä voikaan olla taivaan alla
On täällä kansa, jonka kyyneleistä
Aikaan saisi aika monta valtamerta
On täällä monta yksinäistä, mutta
Niin paljon pitkäaikaistyöttömyyttä,
Nyt ettei siitä riitä kertojaksi taulut
Eikä ikävöivät valituslaulut
On täällä elämä raskasta työttömyyttä
Ja siinä harvemmin on onni myötä
Sen tietää vain yksin suomalainen
Just oli kuuden uutisissa että työttömyys on pitkittynyt koska niitä työpaikkoja ei ole. Nuori korkeasti koulutettu nainen oli hakenut 200 työpaikkaa viimeiset 1,5 vuotta.
Laitahan ap nyt se firma missä niitä töitä tarjolla kaikkine yhteystietoineen niin saa työttömät sitten hakea! Tosin keksitty satu eli ei ole mitään firmaa tmv.
Onko kullanmyyntiä provikkapalkalla ja auto pitää olla käytössä? Mitäpä luulet?
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee 👴🏼👍🏻💜
Näin se menee että persujen kannatus romahti rökääleesti kolmissa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa ja tippuu edelleen pohjamutiin... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kannattaisi mennä töihin kun tulot on käytännössä samat olet työssä tai et.
Niin. Toiset saa ansiosidonnaista 3800€ kuussa.
Jossain luki että työpaikat jaetaan ns. tiskin alta ja tutuille. Onko jotain vinkkejä miten pääsee tiskin alle ja mistä löytää niitä tuttuja jotka jakaa työpaikkoja ja hyvää palkkaakin erittäin anteliaasti.
Ööh, jos sanot ettei työttömän mahdollinen aukollinen CV ja huonot supliikitkaan estä työpaikan vastaanottamista niin lienet alalla jossa toiminta on rikollista ja siten ns. nopeakiertoista?
Maanantain paras vitsi että olisi firma jossa jaellaan töitä kaikille työttömille!
Vierailija kirjoitti:
Työkkäri ei tarjoa työttömille mitään työpaikkaa. Hakemuksia tehdään itse kotona.
AP lienee sitä ikäluokkaa joka marssi työkkäriin josta sai työpaikan osoitteen.
Miksi sinä et ota sitä paikkaa vastaan? Saisit oikean työn eikä tarvitsisi trollailla työttömistä tällä palstalla joka päivä.
Suomessa ei tarjota työtä kuin vasta useamman haastattelukierroksen ja psykologisen testin jälkeen sille kuka tehtävään valitaan sadoista hakijoista.
Työttömille ei tarjota töitä. Kaikkihan sen tietää.
Ap se yrittää anonyymillä palstalla ärsyttää ihmisiä itsekeksityillä typerillä saduilla . Olen kyllä ihan varma että toi pervo runkkaa itteään näille !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita nyt sen firman yhteystiedot niin osaan mennä sinne. Vai enkö sittenkään kelpaa? Ahkera, terve ja hyväkuntoinen 50v tukeva täti.
Onneksi teiltä aikuisilta vauvoilta on leikattu tukia ja jäädytetty indeksi korotukset. vielä pitää lisää leikata niin jos vaikka laiska paska etsisi ihan itse töitä.
Missä sinä olet töissä? Et kuulodta kovin laadukkaalta tekijältä. Minulla voisi olla hyvät mahdollisuudet päästä samaan paikkaan jos taso on tuo, niin ylitän sen selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Lukematta paskaa, pelkkä säälittävä nolo trolli jonka varjolla voi taas haukkua ja syyllistää työttömiä kun elämässään ei muuta sisältöä ole eikä tule.. Poistoon vaan!
Tämä on persujen ulina sikiöasennossa kun kannatus romahti pohjalukemiin ja persuissa joukkopako. Nauretaan näillä yhdessä. 😆😆😆😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Toiset saa ansiosidonnaista 3800€ kuussa.
Älä puhu paskaa pummi palkka pitää olla todella kova että saat anssia noin paljon.mutta vaikka kuinka vänkäät vastaa niin kyllä työtätekemällä saa enemmän rahaa kun sohvalla makaamalla.
Miksi yritykset ilmoittelevat vain haamutyöpaikkoja? Miksi yrityksillä ei ole aikomustakaan todellisuudessa palkata ketään töihin vaan hankkiutua eroon entisistäkin työntekijöistä?