Stubb sanoo Ukrainan taistelevan sääntöpohjien puolesta
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011364472.html
Missä ne säännöt on, jotta ne voi käydä lukemassa? Tarkistan vain, etteivät jenkit ole rikkoneet niitä:)
Kuten Putin sanoi niin länsi vaatii muita noudattamaan sääntöjä, mutta sillä itsellään ei ole mitään sääntöjä. Nytkin länsi tukee miljardeilla kansanmurhaa Gazassa. Harmittaako sinua kun Putin kertoi totuuden lännestä?`:)
Miksi sääntöpohjat ovat uhattuina vasta kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, mutta ei silloin kun jenkit hyökkäsivät Irakiin, Afganistaniin, Libyaan, Jemeniin, Iraniin, Serbiaan?:)
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WhataboutUSA!!! Olen pieniaivoinen ja -munainen iigori ja itken ja potkin tätä maailman epäoikeudenmukaisuutta! Venäjää sorretaan! Whatbout!!!
Lueppa mediamme viimeisen 3 vuoden kirjoitukset mieti hyvin tarkkaan kuka täällä on vetänyt maailmanhistorian kovimman itkupotkarin.
LOL
Mutku mutku mutku!!! Piipitän typerällä iigorinäänelläni.
Ígorvajakki se vaan jaksaa pidempään kuin on mielentervettä. Tässä sulle se tunnarisi päiväsi piristykseksi.
Nyt minä typerä apukoululainen iigor vasta suutuinkin!!!! Spämmäänpä vähän musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Minä luulin, että Ukraina taistelee olemassaolonsa puolesta.
Taitaa olla Venäjä joka sitä tekee.
Eli jos joku haluaa liittyä puolustusliittoon, että Venäjä ei hyökkäisi, se on uhka?
Iigorit on todella tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos joku haluaa liittyä puolustusliittoon, että Venäjä ei hyökkäisi, se on uhka?
Igge voisi pysähtyä miettimään, että jos hän ja kansansa käyttäytyisivät edes etäisesti ihmisen tavoin, koko Natoa ei olisi olemassa, koska sille ei olisi mitään tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nato on yhtä paljon puolustusliitto kuin Ukrainan sota on venäjälle puolustussota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nato on yhtä paljon puolustusliitto kuin Ukrainan sota on venäjälle puolustussota.
Opettele kirjoittamaan suomea. Kukaan ei tajua, mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo iigori suu alaspäin kuin Purralla, kun mitään järkevää ei keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tajuaa kuka ei.
Virkkeeseen on piilotettu äo alle 65 porukan karsiva metaviesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tajuaa kuka ei.
Tarkoitat varmaan yli 65 porukan karsiva 🤣
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen ääliö yrittää hävittää kaiken sopimus- ja sääntöpohjaisuuden. Haluaa barbaarisen venäläisen maailman.
Vaikka stubbi onkin venäläistä sukua, niin ei presidenttiä silti saisi ääliöksi kutsua.
"sääntöpohjainen maailmanjärjestys" = läntisten eliittien itse määrittämä uusi maailmanjärjestys mielivaltaisine sääntöineen
Stubb-hint tari voi mennä vetämään itsensä hir teen.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit yhden pienen mutta ratkaisevan sanan. Putin kertoi taktisen totuuden lännestä.
Ei vaan totuuden:) Lännellä ei ole mitään sääntöjä, mutta vaatii Venäjää noudattamaan sääntöjä.
Muistakaa aina, että "Israel" sotii sääntöpohjaisesti gazalalaisia siviilejä vastaan, mutta Venäjä taas ei sääntöpohjaisesti Ukrainan sotavoimia vastaan.
Koljan luiskaotsa kiiltää auringossa kuin köyhän miehen pallit, tyhjää täynnä. Vodkalla voitelee, jos voisi hetken kuvitella olevansa normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tajuaa kuka ei.
Tarkoitat varmaan yli 65 porukan karsiva 🤣
No sekin sillä nyt on aika karsiutua.
Jaxsuhali vajakoimiseen. 5 tuntia päivää vielä jäljellä. Siitä kuinka monta kuukautta/vuotta joudut vielä vajakoimaan en osaa sanoa.
Miten sulla menee noin niinkuin omasta mielestäsi?
Moni tuntuu myös unohtavan, että Nato tuhosi "sääntöpohjaisesti" Libyan vuonna 2011. Sellainen puolustusliitto.
Vierailija kirjoitti:
"sääntöpohjainen maailmanjärjestys" = läntisten eliittien itse määrittämä uusi maailmanjärjestys mielivaltaisine sääntöineen
Ai säännöt sodankäynnistä ei koske Venäjää?
Kuten raizkaukset ja lasten tappaminen on teidän mielestä okei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai säännöt sodankäynnistä ei koske Venäjää?
Kuten raizkaukset ja lasten tappaminen on teidän mielestä okei?
Kukaan ei ole väittänyt, etteivät säännöt koskisi Venäjää. Mutta niiden pitää koskea myös kaikkia muita, mutta eivätpä koske, kun vaikka katsoo USA:n touhuja. Tekopyhyys on perseestä.
Jenkit sotivat nytkin Gazan siviilejä vastaan. USA on hyökännyt Irakiin, Iraniin, Afganistaniin, Libyaan, Serbiaan, Panamaan vain muutamia mainitakseni.
Kyllä Venäjällä on myös täysi oikeus hyökätä mihin maahan katsoo tarpeelliseksi.
Tiesitkö muuten igge, että vaikka miten monta ylänuolta tekisit aloitukseen, kukaan ei usko sinua yhtään enempää siltikään?