Ette halua tietää, mutta kerron kuitenkin, mikä nykymuodissa ei näytä hyvältä vanhemmalla ihmisellä, joka itsekin olen
Tämän ikäisenä - tottakai - ihmettelee maailman menoa ja muotia, joka kertautuu ja tulee aina uudelleen sieltä minunkin 70-luvun nuoruudestani. Mutta nuo kynnet ja niiden esittelyt instassa: Nyt on kynnet mintissä. No onhan ne, mutta jopa vanhat ihmiset esittelee niitä järkyttäviä kynsiä ja niiden alla näkyy nakkisormet. Pahimmillaan otetaan kuva niin läheltä, että kynsien alusten sisältö näkyy. Siis ihan jotain töhnää täynnä.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Kynsien ALLA näkyy nakkisormet? 🤔
Niin. Mitä niiden tekokynsien alla näkyy? No ehkä ei nakkisormet, mutta ymmärrät, että millaisiin töpöihin niitä pitkiä kynsiä asennetaan.
Aidolla kisulla ON aidot kynnet. Näin.
rihkamatyrkyt erikseen..
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ollut niitä nuorenakaan.
Mulla oli. Tehtiin serkkutytön kanssa limsapullojen korkeista kynsiä. 60-luvulla.
Ei ehkä kannata katsoa instassa sellaisia tilejä, joiden sisältö ei miellytä itseään.
Hyvä tietää, että sun elämäs on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää, että sun elämäs on kunnossa.
No ei kai tuo nyt elämää suurempi juttu kuitenkaan ollut? Näin täällä vissiin ajatellaan, jos yhtään uskaltaa arvostella mitään.
Itse en ymmärrä, miten kukaan aikuinen viitsii puuttua muiden asioihin. Jos ihmisestä itsestään tekokynnet näyttävät hyvältä, silloin hän niitä pitäköön eikä ole kenenkään asia tulla loukkaamaan. On paljon asioita, joita en ole itse kokeillut, mutta en silti häiriinny niistä muilla. Tekokynnet on yksi niistä. Minusta on pelkästään mukavaa, että kaikki eivät ole samasta muotista eikä sitä tosiasiaa poista se, että osa seuraa viimeisimpiä trendejä.
Mulle tulee jotenkin hyvä fiilis, jos näen jonkun selvästi liian vanhan hankkivan jotain prinsessa-tyylisiä juttuja. Tulee mieleen, että hän ei saanut niitä lapsena/nuorena, joten toteuttaa niitä nyt sitten vanhana. Hankkii sen, mistä on aina haaveillut. Ennen kuin kuolo korjaa! Se on hieno asia. Elämää ei ole pakko ottaa aina niin vakavasti ja miettiä "mitähän muutkin ajattelee". Ajatelkoot mitä lystää. Juorutkoon hautajaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä kannata katsoa instassa sellaisia tilejä, joiden sisältö ei miellytä itseään.
Jospa sisältö miellyttää muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ollut niitä nuorenakaan.
Mulla oli. Tehtiin serkkutytön kanssa limsapullojen korkeista kynsiä. 60-luvulla.
Aa, muistan nuo -70 luvulta...ja ne haavat.
Musta jotenkin nyt tuntuu pahalta niiden puolesta, jotka kynsiä laittavat tai laitettavat ja sitten ei saisikaan, kun on "nakkisormet". Entä jos itse tykkää siitä prinsessamaisesta fiiliksestä?
Pitäiskö minunkin olla meikkaamatta ja laittamatta hiuksia kun en ihan missi kuitenkaan ole?
Pinkit korkokengät - ne vihreiden kynsien alustat näkyy, kun laittelee aamupalaleipiä.