Onko "en halua lapsia" deittiprofiilissa muillekin red flag?
Jos esim tinderissä selaa niin välillä tulee vastaan näitä joilla siellä "en halua lapsia". Itse jotenkin heti yhdistän tuon kyvyttömyteen kantaa vastuuta isoista asioista, jääneet henkisesti teineiksi tai sitten jotain muuta outoa henkilössä.
Miten muut tulkitsette tuon?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
En ole enää lapsentekoiässä, mutta olen pitänyt tuota hälyttävänä. Nainen kuitenkin voi raskautua myös vahingossa. Mitä mies meinasi tehdä, jos näin käy? Häipyä pysyvästi?
Pitää olla valmis kantamaan vastuu. Jos on piuhat poikki, sitten on vastuu kannettu ja kaikki ok, mutta sitäkään ei kannata huudella. Tuo on aihe, jota pitää kiertää vähän, ettei vaikuta narsistilta tai juntilta. Herkkä aihe.
Ei se kerro vastuunkantokyvystä mitään haluaako lapsia vai ei. Vai meinaatko, että jokaisen pitäisi lähtökohtaisesti haluta lapsia, siltä varalta että tulee vahinko? Onko se sitten enää vahinko?
Mun mies ei halunnut lapsia, kuitenkin sellaisen eksänsä kanssa sai. Mies on hoitanut lapsen käytännössä yksin ja ottanut lapsesta täyden vastuun.
Sitten on niitä jotka ihan hirveästi haluavat lapsia mutta kun lapsi tulee niin plääh, ei tämä ollutkaan kivaa ja moikka.
No, itselläni on tuo "en halua lapsia" ja johtuu ihan siitä, että olen jo yli neljäkymppinen, enkä todennäköisesti tule lapsia hankkimaan. En ole myöskään kiinnostunut mistään uusperhekuvioista, tai ainakaan miehistä, joilla on pieniä lapsia. Osaan kantaa vastuuta, en ole jäänyt teinin asteelle, enkä ole myöskään muuten outo.
Jos tuo lapsiasia on sinulle red flag, niin olkoon, saat olla sitä mieltä. Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia ja nykyaikana kenenkään lapsellisuus tai lapsettomuus ei pitäisi enää olla mikään ihmettelyn aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samoin noi en tiedä haluanko. Skippaan sellaisia miehiä heti.
Sehän voi riippua henkilöstä, joidenkin kanssa ehkä vain kevyempi seura kiinnostaa. Siksi itsellä profiilissa "en tiedä haluanko".
t. mies
Varmaan myös olet valinnut sinne kohtaan mitä olet etsimässä, että "et tiedä vielä"?
Ei kai kukaan voi olla noin hölmö. Jos joku etsii Tinderissä parisuhdetta ja ajattelee haluavansa lapsia, niin eihän se nyt sitä tarkoita, että hän haluaisi sen suhtene ja lapsia joka ikisen tapaamansa ihmisen kanssa. Tuossa lapsiasiassahan on kyse siitä, mitä yleensä haluaa elämässä. Vaikuttaa siltä, että et nuskalla valita tuohon kohtaan mitään rehellisesti, kosak kuvittelet, että kun et kerro haluatko vai etkö, saisit enemmän matcheja. Moni mies tuntuu pelkäävät, että itsestään kertoessa tulee rajanneeksi joitain naisia pois - ja samalla kuvittelee, että jos naiset eivät tiedä yhtään, mikä tyyppi on miehiään, niin kaikki kiinnostuvat. Vaikka on just toisin. Valtaosan mielenkiinto laskee nollaan kun miehen kanta kaikkeen on "en tiedä vielä / en kerro".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on lähinnä green flag.
Aivan, jos naisella lukee profiilissa "en halua lapsia", niin kysyntä nousee noin 3000% välittömästi, tämä on muuten fakta.
Jep ilmais h uora jolle mieslapsi tulee olemaan <3 ainoa <3. Mutta mitä se nainen siitä kostuu?
Saavatko perheenäidit sitten rahallista korvausta seksistä? 😂 Mielikuvasi suhteista on melkoisen ankea, kyllä naisetkin parisuhdeseksistä tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun just päinvastoin. En itsekään halua ja lastenhankinta on asia, jossa ei voi tehdä kompromissia.
Bingo. Just tämä.
Lapsivapaa elämä on valinta kuten vanhemmuus. Jotkut valitsee sen.
Vaarallisempaa on aidallaistujien deittailu kun mieli voi muuttua vielä 45 veenä että haluaa sittenkin lapsia.
Jos hakee vakavissaan pitkää parisuhdetta, niin tärkeä tieto jossain vaiheessa. Jos on varma, ettei tule haluamaan lapsia, niin sen ilmoittaminen etukäteen voi säästää kummankin osapuolen aikaa.
Paljon ikävämpää, jos pariskunta päätyy yhteen ja eroaa sen takia, että ovat liian erimielisiä jostain niin isosta asiasta kuin lapsenteko.
En itse halua lapsia, ja se on asia, mistä ei voi neuvotella.
No silloin se on kun itse haluaa lapsia, ilmeisesti sulla ei ole yhtäkään toimivaa aivosolua.
Olisi hyvä kirjoittaa myös haittaako ne toisen lapset kun tuosta enhalualapsia ilmoituksesta saa kuvan ettei halua itse tehdä lapsia maailmaan. plus se että haittaako aikuiset lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samoin noi en tiedä haluanko. Skippaan sellaisia miehiä heti.
Sehän voi riippua henkilöstä, joidenkin kanssa ehkä vain kevyempi seura kiinnostaa. Siksi itsellä profiilissa "en tiedä haluanko".
t. mies
Varmaan myös olet valinnut sinne kohtaan mitä olet etsimässä, että "et tiedä vielä"?
Ei kai kukaan voi olla noin hölmö. Jos joku etsii Tinderissä parisuhdetta ja ajattelee haluavansa lapsia, niin eihän se nyt sitä tarkoita, että hän haluaisi sen suhtene ja lapsia joka ikisen tapaamansa ihmisen kanssa. Tuossa lapsiasiassahan on kyse siitä, mitä yleensä haluaa elämässä. Vaikuttaa siltä, että et nuskalla valita tuohon kohtaan mitään rehellisesti, kosak kuvittelet, että kun et kerro haluatko vai etkö, saisit enemmän matcheja. Moni mies tuntuu pelkäävät, että itsestään kertoessa
Ja sitten on jotka aina vaihtelevat vastauksiaan
Rasti painan. Etsin naista joka haluaisia lapsia. Itsellä ei lapsia ole mutta haluaisin.
M38
Sehän voi tarkoittaa, ettei henkilö etsi tinderissä lapsia, mikä on hyvä asia.