Miksi jäätelökioskeissa on aina nättejä tyttöjä myymässä?
Kommentit (55)
Rumat tytöt ei myy. Kyllähän maitotuotteita myymässä pitää olla hyvillä keuhkoilla varustettuja nuoria neitejä.
Ei kioskin omistaja halua rumia tyttöjä ahdisteltavaksi - siinä syy.
Ostaisitko jäätelöä joltain Patrick Itäniemeltä?
Ei Patrikki myisi jäätelöä.
Se söisi sen ennen työvuoron alkua.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pojat ei hae siihen työhön yhtä paljon kuin tytöt. Olen kyllä pari nuorta miestä nähnyt jätskiä myymässä.
Oliko lihavia? Aknea? Ei tainnut olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pojat ei hae siihen työhön yhtä paljon kuin tytöt. Olen kyllä pari nuorta miestä nähnyt jätskiä myymässä.
Ei tässä ole kyse pojista vaan vähemmän kauniista tytöistä, joita ei jostain syystä huolita jäätelökioskeille tai mehubaareihin töihin.
On muuten ulkonäkövaatimukset koventuneet. Ennen riitti, että ei ollut kauhean lihava tai epäsiisti ja mieluiten nuori piti olla. Nykyään pitää olla nuori, timmi, kaunis ja laittautunut. Ja muka työvoimapula.
Lihavaa tai huonokuntoista ei oteta koska työssä pitää jaksaa seisoa aika paljon.
Hyvännäköinen tyttö otetaan koska hyvännäköinen tyttö lisää kioskin myyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kyse pojista vaan vähemmän kauniista tytöistä, joita ei jostain syystä huolita jäätelökioskeille tai mehubaareihin töihin.
Ehkä ne pojat eivät suostu käyttämään niitä työnantajan vaatimia tiukkoja pöksyjä?
Sillähän karsitaan hakijoita. Halutaan, etteivät ne, joille tiukat leggingsit ei käy työvaatteeksi, hae noihin töihin. Suoraanhan ei voi sanoa, että olet liian mies, läski, vanha tms.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköiset ihmiset houkuttelevat potentiaalisia asiakkaita. Samasta syystä ostareilla päivystävät sähkö ja puhelinliittymäkauppiaat ovat kaikki tiukkoja nuoria kundeja.
Saako firma siis valita vaikka mallipojat ja tytöt koko firmaan?
Päteviä hakijoita on niin paljon, että on varaa valita päältä ne näteimmät.
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehdissä uutisoitiin muutama päivä sitten, kuinka jäätelökioskille töihin hakeneelta nuorelta oli kysytty pituutta ja liikunnan numeroa todistuksessa.
Liikunnan numeron utelu vaikuttaa epäsuoralta tavalta selvittää, onko hakija hyväkroppainen. Laitonta joka tapauksessa.
Vanha kikka lisätä myyntiä! Mulla kaupungin hoteimmat 18v jätskimyyjät 👍
Jäätelöparooni
Ei, mutta näkisitpä asiakkaat - esim. peilistä. Hrr.