Nykynainen ei halua taakakseen reppanaa luuseria ja sellaiset kierretään kaukaa
Harvassa on ne maaseudun akateemiset osaajat joiden kanssa rakentaa tulevaisuutta.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole nykynaisista, vaan wokenaisista. On olemassa vielä hyväsydämisiä ja kauniita nykynaisia, mutta nämä naiset eivät asu läntisessä maailmassa. Läntiset wokenaiset ovat jo propagandalla ja aivopesulla pilattuja.
Incel löydetty😂
Tarkoittaako "incel" nykyään sitä, että valitsee vaimokseen mieluummin kauniin ja älykkään itänaisen, vähä-älyisen ja ruman wt-suomimuijan sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole nykynaisista, vaan wokenaisista. On olemassa vielä hyväsydämisiä ja kauniita nykynaisia, mutta nämä naiset eivät asu läntisessä maailmassa. Läntiset wokenaiset ovat jo propagandalla ja aivopesulla pilattuja.
Incel löydetty😂
Miehiä vihaava spermaviemäri löydetty😂😂😂
Keskeyttäkää, jos puhun typeriä, mutta miten voi olla näitä kahta samaan aikaan? Ai niin, se on se pihtarinuora!
Voiko viemärispermalla tulla raskaaksi vai onko se vain viemärien liukastamiseen tarkoitettu tuote?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osan naisista on pakko puhista täällä päivittäiset miesvihaoksennukset jotka tulevat suoraan omasta mielikuvituksesta. Oikea maailma näyttää vähän erilaiselta kun se ei ole feministimielen tuotos.
Siis mistä ihmeen miesvihasta sinä jankkaat? Sellaista ei ole olemassakaan
Olet miesvihaketjussa sokeana
Ihanaa että muutkin ovat alkaneet kiinnittää asiaan huomiota.
Tämä koko palstahan on ulilautaa vastaava, mutta naisten versio
Älä naurata. Täällä ei ole yhtäkään ketjua jossa kannustettaisi miesten r*iskauksiin tai muuhunkaan väkivaltaan miehiä kohtaan toisin kuin noissa naisvihapalstoilla.
<
Ei todellakaan kannusteta. Lopeta valehtelu, näytä mulle yksikin ketju jossa muka kannustetaan täällä väkivaltaan miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex muija ei osannu tehä ruokaa. Ite tein kaiken ja sit näytin muijalle että ulko-oven saranat on rasvattu. M36 feminismi on sairaus
Saitko sieluusi haavan? Syystä että jouduit itse tekemään ruokaa.🤪🤪🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel löydetty😂
Idiootti, et taida tietää mitä oxymoron meinaa?
Todella. Vain maalaistantat käyttävät sanaa reppana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex muija ei osannu tehä ruokaa. Ite tein kaiken ja sit näytin muijalle että ulko-oven saranat on rasvattu. M36 feminismi on sairaus
Arvaa kuka toi rahat suhteeseen.
En tiedä
Venäjän Jussillekin kyllä voi ilmoittaa, että hänen kiinnostus kirjallisuuteensa on narsistista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa kuka toi rahat suhteeseen.
Et ainakaan sinä
Kroonisessa munanpuutteessa on ihan mukava olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel löydetty😂
Tarkoittaako "incel" nykyään sitä, että valitsee vaimokseen mieluummin kauniin ja älykkään itänaisen, vähä-älyisen ja ruman wt-suomimuijan sijaan?
Incel ei saa vaimoa. Incel itkee sitä. Incel ei valitse vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel löydetty😂
Keskeyttäkää, jos puhun typeriä, mutta miten voi olla näitä kahta samaan aikaan? Ai niin, se on se pihtarinuora!
Voiko viemärispermalla tulla raskaaksi vai onko se vain viemärien liukastamiseen tarkoitettu tuote?
Älä vaadi näiltä ulisijoita mitään logiikkaa, sitä et tule saamaan😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kroonisessa munanpuutteessa on ihan mukava olla.
Sitäkö sulla nyt puuttuu? Oletko homoseksuaali? Miksi ilmoitat siitä täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel löydetty😂
Ihan kuin sinä ketään valitsisit 😂 saat olla onnellinen jos kukaan koskee suhun pitkällä tikulla
Vierailija kirjoitti:
Minä toin m36
Kela Goldillasi ei tee mitään.
Nykynainen ei ole himoittava ja millään tavalla naisellinen. Eli on aivan sama haluaako vaiko ei. Nämä oli kunnon naisia:
kukaan mies ei halua vihaviherpunikkia vaimoksi.ajatusmaailma on aivan sairas.
En todellakaan halua mitään wokella tuhottua psykopaattia naisekseni. Naiset-johtajarotu ja sitä rataa. Ihan sairasta.
Woke on jo so last season.