Teini osti makukivennäisvettä ja mies alkoi valittaa että vettä saa hanastakin. Teini suuttui ja sanoi että ostaa tästä lähtien limsaa jos
Jos vettä ei kerra juoda saa ja mies murjottaa,koska hänen sanojaan kuulemma vääristeltiin.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Teineille ei kannata aukoa päätä,ne on pitkävihaisia. Oltiin veljeni kanssa yläasteella kun isäni ärähti meille päivällispöydässä ettei tarvitse koko ketsuppipulloa käyttää!
Lakattiin sitten käyttämästä ketsuppia kokonaan,kesällä grillimakkaratkin vedettiin hampaat irvessä ilman ja tätä kesti vuoden.
Hyvä, isä oli luultavasti vaan tyytyväinen kun teille neideille ei tarvinnut ostaa ketsuppia.
Like father like son. Yhtä tyhmiä kumpikin ja sä vaan jauhat paskaa siinä. Lähe meneen, pelasta itsesi idioottimiehiltäsi.
Ottaako teille lihaville helle koville? Olin havaitsevinani, että viikonloppu oli levoton kun weeteet tappeli kaduilla, toreilla ja kodeissa esim. vissystä.
Mä voin aivan hyvin. Juuri söin mustajuurikeittoa sipulirouheen kanssa ja jälkkäriksi raejuustoa ja mansikoita.
Voi hyvänen aika. Antaa nuoren ostaa sitä mistä tykkää.
Oliko tää jotain urosten välistä ärähtelyä. Kasvatuksen paikka molemmille.
Meillä ei kyllä mitään makuvesiä juoda! Ostin erivärisiä juomalaseja ja niihin kun laittaa hanavettä niin voi kuvitella makuvedeksi 👍
Limsat ja makuvedet on täysin turhia. Niitä ei tarvitse kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei kyllä mitään makuvesiä juoda! Ostin erivärisiä juomalaseja ja niihin kun laittaa hanavettä niin voi kuvitella makuvedeksi 👍
Miksi katsot porrnoakuvittele,,,mielikuvistus riittäätalipöille.
Tännehän kertyi oikein mukavasti elämäänsä tyytymättömiä ankeuttajia!
Teinit ei kyllä minun silmilleni hypi! Saavat nenilleen ja oppivat olemaan!
Iso-Jussi