Perheneuvolasta apua, auttaako?
Olen todella rikki aamulla. Tarvitsen kaikenlaista apua. Meillä oli menoa aamulla mutta se meni pilalle. Uusperhe on kyllä todella hankalaa. Itsellä on 5v lapsi edellisestä suhteesta. Nykyinen mies on todella tiukka lapseni kasvatuksessa. Puhutaan siis rangaistuksesta. Minä en suostunut. Meillä on jatkuvasti riidat kaikesta. Viime vuonna se läpsäytti lapseni päätä, kun meni psykologiaan, asiat on vienyt lastensuojeluun. Hän oli todella vihainen ja on rikkonut veto laatikkoa. Sitten hän teki jatkuvasti jotain pientä kuten rikkoi lapseni leluja/pyyhe ja on heittänyt hänen vaatteet jonnekin likaiseen paikkaan. Olin todella vihainen kun löysin ne rikkinäisen lelu ja pyyhe. Juteltiin ja hän kertoi koska olin ilkeä hänelle. Ja hän meni aina herättämään mun lapsi aamulla vaikka ei tarvinnut herätä näin aikaisin. Yöllä meni hänen huoneeseen ja laittoi pimennysverhot pois. Huomasin heti kun valo tuli sisälle. Meillä on siis yhteinen vauva. Hän ei antanut mun esikoinen koskea vauva. Hän on todella mustasukkainen kun vien esikoisen jonnekin leikkimään tai viettää aikaa hänen kans. Heti kun oltiin poissa, hän rupesi laittamaan lapsen lelut piiloon jonnekin. On myös valitellut että hän ei ole ottanut ne lelut. Sitten uhkailin, hän toi jokin osat takaisin. Olen miettinyt ero monesti. Koska kaikki mitä hän teki, koko ajan ahdistaa minua. Juteltiin asiat mutta sama asia tapahtuu uudestaan. Tänään aamulla kun kysyin häneltä miksi hän on laittanut lapseni pimennysverhot pois yöllä. Hän kertoi että ei tiedä, ja suuttui kun lapseni hymyili kun hän puhui jostain asioista. Hän tuli hulluksi kun minä sanoin että juttelen asiaa sosiaalinentyöntekijälle, me huudettiin toisille. Sitten hän rupesi kertomaan mun lapselle että hän ei ole haluttu, hänen isä teki itsemurhan hänen takia. Minä huusin takaisin ja laitoin nopeasti lapsen korvat kiinni ettei hän kuulla mitään. Sitten juteltiin pihalla ja huusin kun en kestä enää tätä paskaa, tuntuu että mun hormonit on sekaisin. Koko ajan hän teki paskaa asiaa mun lapselle. Sit kun mentiin sisälle, hän nopeasti laittoi mun auton avaimet piiloon.. jossain vaiheessa kun oltiin siis rauhoittunut, hän yritti olla kiltti mutta ei mua kiinnosta enää jutella. Saanko apua esim. perheneuvolasta?
Tiedätkö mikä TURVAKOTI on? En huuda vaan kirjoitin isolla, jotta hamotat.