Kello on kymmenen aamulla ja mies avasi jo oluen!
Väittää että kesäloma ja helle on muka tekosyynä tähän. Ihan naurettavaa, en usko hetkeäkään!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuossa on.. en ole ikinä menettänyt muistiani tai oksentanut tai millään lailla häiriköinyt alkoholin takia. Ja käytän ylipäätään sitä vähän urheilun ja töiden (hyvän unen) takia.
Mutta annas olla jos avaan yhdenkin oluen, vaikka tsekkiläisyhden oluen en artesaanioluen, niin valitusta tulee heti.
Mikä tässä naiset on? Vaimo ei ole ikinä mitään syytä tälle valitukselle antanut, umutta silti se toistuu joka kerta
Minulla ei ole mieheni kaljan juomista vastaan, jos se on vain se yksi olut. Ajankohdalla ei ole väliä. Usein se yksi kalja on kohta kaksi ja kolme jne joten jos et ole vakuuttanut vaimoasi kaljan käytön suhteen hän varmasti "valittaa". Kyse on silkasgta luottamuspulasta, jossa sinä olet päävastuussa. Toteat itsekin, ettei vaimo ole antanut "syytä" miksi valittaa. Väitän, että varmasti antanut syyn asenteilleen. Katso peiliin.
Vie miehellesi kalja ja ota suihin siinä samalla äläkä valita. Näin toimii herrasnainen
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuossa on.. en ole ikinä menettänyt muistiani tai oksentanut tai millään lailla häiriköinyt alkoholin takia. Ja käytän ylipäätään sitä vähän urheilun ja töiden (hyvän unen) takia.
Mutta annas olla jos avaan yhdenkin oluen, vaikka tsekkiläisen artesaanioluen, niin valitusta tulee heti.
Mikä tässä naiset on? Vaimo ei ole ikinä mitään syytä tälle valitukselle antanut, umutta silti se toistuu joka kerta
Naisia on monenlaisia, valintakysymyksiä sanoisin. Exä näki punaista jokaisesta alkoholista, nykyinen ei mistään. Käyttö on samalla vakaalla, mutta vähäisellä tasolla.
Kannattaa selvittää niitä taustoja paremmin ennenkuin laittaa hynttyitä yhteen niin tietää miten toinen käyttäytyy. Tästäkin exästä selvis, että isä alkoholisti eli ei voinut sietää vähäistäkään määrää, menneisyyden peikot seurasi tulevaisuuteen ja meidän parisuhteeseen.
No mitä ihmeen huonoa tuossa on?
Ette sovi toisillenne. Lähde.
Mä en katsele alkoholistia. Laitoin sen kierrätykseen talven edellä. Jotenkin nautin edelleen siitä vallantunteesta, että pistin juopon hankeen. Ensilumi satoi sinä yönä.
Kun hankitte miehen, älkää salliko sen tehdä muuttoilmoitusta luoksenne. Kun se asuu poste restantessa ja maksaa vuokran käteisellä, sillä ei ole mitään näyttöä siitä, että se asuisi teidän luonanne. Avain pois ja äijän rojut pihalle ja siinä se.
Ja varsinkin jos se vain juo eikä maksa vuokraa, heti pihalle. Jos se sanoo poikkipuolisen sanan, pihalle. Jos se uhittelee, ruinaa, kerjää, pihalle.
Kasvattamattomia pitää kasvattaa eikä ne välttämättä silti opi, mutta itse päätätte, millaista sikailua siedätte tai ette.
Vierailija kirjoitti:
Kuudes menossa.
M55
Juoppo paska. En huolisi.
Juopoilla on löysä muna. Eivät pysty edes itse vatkaamaan sitä kun ei vain kovetu.
Kusenhajuiset, läskit miehet. Miksi te katselette niitä? Nakatkaa helvettiin ne.
Suomessa ainoastaan olut on alkoholia muualla euroopassa elintarvike,kysykää tzekeiltä&saksalaisilta
Hyvä että juo. Kesällä juodaan ja talvella raitistutaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, niin pitääkin.
Kyllä! Äärimmäisen oikein ja luonnollista!
Akat turpa kiinni seurakunnassa, kuten isossa kirjassakin sanotaan.
mä avasin oluen jo yhdesältä , olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Ihan kettuillakseni vaimolle juon itsekin aamukaljan helteellä.
M57
Lähde mieluummin heti ysiltä terassille.
Sillä juovat kun vituttaa niin paljon kun ei toimi.
Koska köyhillä on vara vain kaljaan