Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todennut, että nykyään on kivempi katsella matkailuvideoita Youtubesta kuin matkustella itse.

Vierailija
14.07.2025 |

Paljon vaivattomampaa näin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää oli nviikko sitten espanjassa. Parasta oli, kun sieltä pääsi pois.

Hirveä tuskainen kuumuus ja kuivuus, turisteja joka puolella, asiakspalvelu oli toisinaan kireää (kyylästyneitä massaturismiin), lentomatka yhtä hellvettiä. JA se joka paikkaan odotus ja jonotus. Jatkuva aurinkorasvan levitys ja veden juominen ja osto. Omaa tyhmyyttä, kun lähdin. Nyt olen nautttinut suomen kesäsästä ja lomasta paljon enemmän. 

No se todella on tyhmää lähteä tähän aikaan vuodesta etelään.

Etelä on ok mutta turistirysät ei.Niihin ei ole pakko mennä

Vierailija
22/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä tuskainen kuumuus ja kuivuus, turisteja joka puolella, asiakspalvelu oli toisinaan kireää (kyylästyneitä massaturismiin), lentomatka yhtä hellvettiä. JA se joka paikkaan odotus ja jonotus. Jatkuva aurinkorasvan levitys ja veden juominen ja osto. Omaa tyhmyyttä, kun lähdin. Nyt olen nautttinut suomen kesäsästä ja lomasta paljon enemmän. 

Olin joulukuussa Espanjassa. Aurinkoiset shortsikelit melkein joka päivä, aurinkoa ja kivoja retkiä. päivälämmöt sillä viikolla noin 18-20C,. Heinäkuussa en menisi samaan paikkaan vaikka saisin matkan ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattelen kun toiset tekee ruokaa ja syö ja olen itse syömättä. Säästää aika paljon rahaa nöin 

Vierailija
24/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei saisi mua kirveellä uhatenkaan ulkomaille. Eipä sinne etelänmaille ole tevetullutkaan enää kun paikalliset ei tykkää. Pitäköön kun puolesta tunkkinsa 😂

Vierailija
25/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on nuorena matkustanut tarpeeksi ja asunut ulkomailla, voi hyvin pysyä kotona. Ei ole tunne että menettää jotain jos ei koko ajan ole menossa tukka putkella. 

Vierailija
26/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa tuonne Euroopan helteisiin edes haluaisikaan. 

Kukapa ei osaisi ajankohtaa valita.

Vierailija
27/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkomatkoilla oli niitä mainosvideoita joistain kohteista. Hehheh olisi kiva katsella niitä nyt. Matkaoppaan olivat kun filmitähtiä konsanaan. Ja jotkut lukivat matkaoppaita kun raamattua. Tuli tutuksi kohdepäälliköt,  jotka kertoivat aina omalla kuvallaan ja nimellään kohteen plussat ja miinuksetkin rehellisesti.

Joillain naispuolisella oli kohdemaan nimistöön kuuluva sukunimi

Kamalat työasut oli joillain matkayhtiöillä. Jokaisrlla tädillä ja sedällä sama. Huivikin  kuului asuihin joskus.  

Tänä päivänä Aurinkomatkoilla on hyvä äppi. Kun olet varannut matkasi saat täydellisen kohdeoppaan äppiisi.

Vierailija
28/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mitä vanhemmaksi tulee niin mukavuudenhalu lisääntyy samassa suhteessa.

Juurikin näin!

Siksi en jää tänne palelemaan talvella vaan lennän etelään.

Vierailija
29/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ne ruudut tekee, että jäädään sisälle möllöttämään sekä katsomaan, kun toiset elävät ja tekevät.

Aha. Mutta kun se ei yleensä ole tämä tekeminen, johon ihmiset matkustuskiimassaan vetoavat, vaan siitä seuraava valaistuminen. Eikö sama tieto ulkomaista ole saatavilla videoilta, keskustelupalstoilta ja kuvista? Miksi ihmisten pitää mennä paikan päälle töllistelemään?

Ovatko he typeriä?

Vierailija
30/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baywatchin yksi tarina liittyi risteilymatkaan Alaskassa.

Vierailija
31/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se todella on tyhmää lähteä tähän aikaan vuodesta etelään.

Reissaan etelässä keväällä tai syksyllä. Säästyy paahteelta, massoilta ja jonoilta. Välttelen rantaturistien kohteita. Maailmalla on paljon parempaa nähtävää kuin ne hotellieja tursuavat turistirannat.

Kesällä reissut on pohjoisessa, jos viitsii edes mihinkään lähteä. Ihana olla kesällä kotona. 

Vierailija
32/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyisin voi vaikka katsella  jo lennonkin ilmasta kohteeseen aina joku on kuvannut .

Vierailija
33/33 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ne ruudut tekee, että jäädään sisälle möllöttämään sekä katsomaan, kun toiset elävät ja tekevät.

Aha. Mutta kun se ei yleensä ole tämä tekeminen, johon ihmiset matkustuskiimassaan vetoavat, vaan siitä seuraava valaistuminen. Eikö sama tieto ulkomaista ole saatavilla videoilta, keskustelupalstoilta ja kuvista? Miksi ihmisten pitää mennä paikan päälle töllistelemään?

Ovatko he typeriä?

Matkustan koska nautin siitä.

Ulisijoitten katkerat tilitykset pelkästään huvittavat.

Nyt olen kotona takapihalla ja nautin tästä 28 asteen helteestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän