đ€© Mirella ja Sexmane lomalla
Joo, kyllÀ se Mirella voi jÀttÀÀ keikat tekemÀttÀ ja painua piiitkÀlle lomalle!
Ja todellakin lomailla vaikka loppuikÀnsÀ, koska niitÀ keikkojakaan ei todennÀköisesti enÀÀ tule!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taviksella ei olisi varaa jÀttÀÀ töitÀÀn tekemÀttÀ, jos ei vaan huvita. Se olisi lopputilin paikka oitis. Siis oikeasti työssÀ kÀyvÀllÀ - luuserit on erikseen.
Taviskin saa palkallista sairauslomaa uupumuksen vuoksi.
En oo saanu ikinÀ palkallista, hakenut olen. JÀlkikÀteen kuulin ettei ta tai kela maksa.
MinÀ olen saanut. Fiksu lÀÀkÀri laittaa siihen jonkin toisen diagnoosikoodin.
Vierailija kirjoitti:
Musta imee vaaleasta aina vÀriÀ, eli himmentÀÀ.
Toinen tosiaan vaikuttaa imevÀn voimaa heikommassa henkisessÀ tilassa olevalta.
joku vitsi oli aikoinaan johon liittyi pilvenpiirtÀjÀ
MistÀ ihmeestÀ nÀmÀ jÀrjen jÀttilÀiset keskustelupalstoilla on saaneet pÀÀhÀnsÀ narratiivin Mirellan uupumuksesta ja burnoutista, ja tÀmÀ tarina on alkanut elÀmÀÀnsÀ sillÀ loppupÀÀtelmÀllÀ, ettÀ Mirellan keikat olisi lopullisesti heitetty?
Mirella oli pitkittynyt flunssa ja poskiontelotulehdus, johon sai sairausloman ja lÀÀkekuurin. Mihin perustuu olettamus, ettÀ sairauslomalla ei saisi mennÀ perheen mökille lepÀilemÀÀn? Miksi toipilaana ei saisi somettaa ja toivuttuaan tavata poikaystÀvÀÀ?
Ja kaikille Mirellan uran tuomiopÀivÀnsaarnaajille tiedoksi, ettÀ Mirella nousee TammerfesteillÀ lavalle to 16.7. Klo 17.15 ja vetÀÀ seuraavan 5-6 viikon aikana yli 20 keikkaa.
EikÀ se paine tehnytkÀÀn timantti?
Et voi saarnata asiasta, josta et ymmÀrrÀ. Mirella on psykiatrisella paineen takia. Mieti!
Vierailija kirjoitti:
Mangeria harmittaa kun ei voi nyt rahastaa kesÀkeikoilta.
Kuka maksaa bÀndille ja roudareille kun artisti sairastaa?
Mirellan ei olis kannattanut nÀyttÀÀ noin avoimesti suhdetta. Jenni Vartiainen ei ole koskaan nÀyttÀnyt mitÀÀn suhdetta paitsi linnanjuhlissa, kun pakko. EnemmÀn miesfaneja, kun esittÀÀ olevansa vapailla markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Komean miehen kanssa lomalla.
On tuo Sexmane kyllÀ komea, luonteesta en sitten osaa sanoa mitÀÀn mutta ainakin kuuma ulkonÀkö on
Sopivat hyvin yhteen.đ Mirellan lauluÀÀni on surkea, mutta varhaisteinit tytöt tykkÀÀ just tĂ€llĂ€isesta.
Vaik mun hymyn veit, pahaa sydÀmmelle teit
Se Timanttei on oikeesti hyvÀ biisi :D Oon aina tykÀnny siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Sexmane komea???
Ruma. Uhriutuja. Rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komean miehen kanssa lomalla.
On tuo Sexmane kyllÀ komea, luonteesta en sitten osaa sanoa mitÀÀn mutta ainakin kuuma ulkonÀkö on
Ihan zulu koko mies.
Juu siis ihan ok mutta en jaksa tota ettÀ noi kaks kiehnÀÀ kaikkialla ja toistensa artistisivutkin somessa jotain lepertelylÀppÀÀ tÀynnÀ ja kuvia missÀ kiehnÀÀvÀt keskenÀÀn. Luulis ettÀ sinne ei noi asiat kuulu.
Kaksi Suomen tÀmÀn hetken kuunnelluinta artistia. Toinen voitti kuusi Emma patsasta kevÀttalvella ja toinen ollut jo useampana vuonna yksi maamme suosituimmista rÀppÀreistÀ.