Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, mitä me suomalaiset naiset voisimme oppia ulkomaalaisilta naisilta?

Vierailija
13.07.2025 |

Miten voisimme ottaa ulkonaalaisista naisista mallia?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi aloitus joka on "naisen" tekemä. Voi Herra anna armoa

Vierailija
82/87 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua välillä ihan säälittää miehet. Ensin ne roikkuu vauvapalstalla tekemässä aloituksia naisena, ja sitten vielä vastaavat omaan aloituksensa (vieläkin esittäen naista), vain jotta saisivat jotain huomiota. Naiset taas elävät hyvää elämää ilman mitään ajatuksia näistä miehistä. 

Olet siis mies?

Vai nainen joka elää hyvää elämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemalla oikeistolaisia.

Olemalla hoikkia.

Ja opetella laittamaan ruokaa.

Kelle se oikeistolaisnainen laittaa ruokaa, jos on itse hoikka? Vai haluatko sinä syödä salaattia ja sosekeittoja?

Tuohon oikeistolaisfantasiaan sitten kuuluu myös se että sä miehenä tienaat perheen rahat (100k vuodessa vähintään)

Mitä sää höpötät? Oikeistofantasiaan? Olen oikeistolainen ja pidän selvänä, että en ole mieheni elätti, vaan elätän puoliksi perhettämme. Olemme tasa-arvoisia muutenkin, molemmat osallistuvat lapsenhoitoon ja mies oli pitkällä isyyslomalla. Kotityöt tekee se joka ehtii. Riittävän hyvin pelaa.

Vierailija
84/87 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemalla oikeistolaisia.

Olemalla hoikkia.

Ja opetella laittamaan ruokaa.

Kelle se oikeistolaisnainen laittaa ruokaa, jos on itse hoikka? Vai haluatko sinä syödä salaattia ja sosekeittoja?

Tuohon oikeistolaisfantasiaan sitten kuuluu myös se että sä miehenä tienaat perheen rahat (100k vuodessa vähintään)

Mitä sää höpötät? Oikeistofantasiaan? Olen oikeistolainen ja pidän selvänä, että en ole mieheni elätti, vaan elätän puoliksi perhettämme. Olemme tasa-arvoisia muutenkin, molemmat osallistuvat lapsenhoitoon ja mies oli pitkällä isyyslomalla. Kotityöt tekee se joka ehtii. Riittävän hyvin pelaa.

Jämänaiset yrittää saada meidät oikeistolaiset naiset näyttämään huonoilta.

Vierailija
85/87 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin oppia venäläisiltä ja muilta itäeuroopan naisilta että mies maksaa kaiken, nainen käyttää omat rahat miten haluaa, mieluiten säästää ja sijoittaa siltä varalta että tulee ero, vaatekaupassa laitetaan kalliitt designvaatteet tiskin taakse odottamaan etta mies tai miehen sihteeri käy ne lunastamassa, kihloihin ei mennä ellei kihlasormus ole vähintään 2 karaatia. 

Vierailija
86/87 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilemistä

Vierailija
87/87 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua välillä ihan säälittää miehet. Ensin ne roikkuu vauvapalstalla tekemässä aloituksia naisena, ja sitten vielä vastaavat omaan aloituksensa (vieläkin esittäen naista), vain jotta saisivat jotain huomiota. Naiset taas elävät hyvää elämää ilman mitään ajatuksia näistä miehistä. 

Hyvää elämää? Tarkoitat ilmeisesti niitä muutamaa, jotka eivät saisi mielenterveysdiagnoosia.

Naiset saa diagnoosin koska he hakevat apua. Miehet eivät. Ei siksi, etteikö heillä olisi ongelmia vaan siksi, koska he eivät hae apua ja hukuttavat huolensa esim. alkoholiin. Opiskelisit vähän tilastotieteitä. 

Opettele seuraamaan keskustelua.

Kiitos samoin. Jankutit naisten diagnooseista, aihetta kommentointiin, aloit ulista. Se on sun toistuva kaava, pieni herkkänahkainen narsistipaska.