Miehet, mitä me suomalaiset naiset voisimme oppia ulkomaalaisilta naisilta?
Kommentit (87)
Alusvaatteiden istuvuus. Yllättävän moni suomalainen käyttää vanhoja ja venähtäneitä alusvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Olemalla oikeistolaisia.
Olemalla hoikkia.
Ja opetella laittamaan ruokaa.
Kelle se oikeistolaisnainen laittaa ruokaa, jos on itse hoikka? Vai haluatko sinä syödä salaattia ja sosekeittoja?
Tuohon oikeistolaisfantasiaan sitten kuuluu myös se että sä miehenä tienaat perheen rahat (100k vuodessa vähintään)
Ettei tasa-arvo ja naistenoikeudet ole koskaan itsestään selvä asia, jonka puolustaminen vaatii jatkuvaa valpautta.
Suhtautumalla miehiin kunnioittavasti. Olin itse kovin otettu kun Vietnamin Hanoissa 3. nuorta naista käveli minua vastaan illalla kadulla ja tervehtivät minua "good evening sir"
Vierailija kirjoitti:
Suhtautumalla miehiin kunnioittavasti. Olin itse kovin otettu kun Vietnamin Hanoissa 3. nuorta naista käveli minua vastaan illalla kadulla ja tervehtivät minua "good evening sir"
Minäkin olin vietnamissa. Jäi hirveät sotatraumat eikä valtio välitä veteraaneistaan.
Oikeistolaisuus ja ruuan laitto tulee ekana mieleen. Pukeutuminen ja siveys.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi hyvä alku, että lopettaisi miesvihan ja äänestäisi oikeistoa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Olemalla oikeistolaisia.
Olemalla hoikkia.
Ja opetella laittamaan ruokaa.
Tämä.
No vaikka että miehen kuuluu tienata ne rahat ja ojentaa palkkapäivänä tilipussi vaimolle joka hoitaa kotia ja lapsia eikä sen lisäksi raada palkkaduunissa ja maksa puolta kaikesta. Tuokin on joissain maissa maan tapa. Samoin kuin että mies tarjoaa aina treffeillä.
Mites, käykö tuo inkkelille?
Naisellista pukeutumista ja itsestä huolta pitämistä. Kilot kuriin jne.
Opetella olemaan ylpeästi suomalainen, eikä larpata ulkomaalaisia naisia.
Kymmenissä maissa käyneenä, joskus pidemmänkin aikaa, vastaisin: Ei mitään. Perusherttaista suomalaista naista ei kyllä voita mikään. Ainakaan niitä, jotka olen paremmin tuntenut. Ehkä joskus voisi laittautua miestäänkin varten, eikä tyttöjeniltaa. Tai sitten ei kumpaakaan. Useat tekevät niinkin. Monissa maissa on ihan kivoja naisia, mutta ei mitään selkeästi parempaa. Toisissa ihan hirveitä. Riippuu kai piireistä.
Opettelemalla erilaista temputtelua ja kiukuttelua, olemalla vaativa ja hankala. Tätä olen monissa ulkomaalaisissa naisissa havainnut.
Ja siis kukaan mies ei vastannut että ranskaa, tai saksaa tai vaikka tagalog?
Sinä incelli olet niin nolo.