Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole minkäänlaista kotivaraa täällä 25m itsariluukussa

Vierailija
13.07.2025 |

Jos jotain vakavaa tapahtuu, mä delaan tänne.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sinne jotakin. 

Vierailija
2/13 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö siis ihan joka kerta kauppaan joka ateriaa varten? 5 kertaa päivässä, jos syöt aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan?

Onko sängyn alunen täynnä tavaraa? Eikö sinne mahtuisi pari pulloa pullotettua vettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on vaikka mitä ja 74 neliötä ihan vain itselleni. 

Vierailija
4/13 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis todella masentunut ja lisäksi työtön, joten ei oikeen riitä rahat ja motivaatio tehdä mitään erityisempää. Joten mulla ei mitään kotivaraa oo täällä itsariluukussa, jos jotain vakavaa sattuu esmes joku sota ni oon aika kusessa.ap

Vierailija
5/13 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin osoitteeseen lähetän tölkillisen saksalaista olutmakkaraa ja 5 kg tölkin parsaa?

Vierailija
6/13 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Ei kaikken geenejä tarvitakaan.

Vierailija
7/13 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon siis todella masentunut ja lisäksi työtön, joten ei oikeen riitä rahat ja motivaatio tehdä mitään erityisempää. Joten mulla ei mitään kotivaraa oo täällä itsariluukussa, jos jotain vakavaa sattuu esmes joku sota ni oon aika kusessa.ap

Äläpä sure! Kyllä sut sitten armeija ruokkii ja hakee jopa kotoa jos tarvitaan. Saat raitista ilmaa, liikuntaa ja paljon uusia ystäviä. Masennus unohtuu ja kasvat aikuiseksi. OLen ollut syvästi masentunut ja tajusin, että pitää vain kiskoa pää ulos perseestä. Niin helppoa se lopulta on.

Vierailija
8/13 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnon arkkupakastin niin saat sinne pakastepitsaa aika monen päivän tarpeiksi. Lisäksi on ruokia jotka eivät tarvitse kylmäsäilytystä, kuten sipsit ja rähmäpullat.

Vierailija
9/13 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka tölkkihernekeittoa 12purkkia. Lisäksi jotain nestepitoista, vaikka veden tulon katkeaminen on epätodennäköisempää. Minulla on itselläni kombutchaa tekeytymässä jatkuvasti. Se on todella terveellistä ja edullista juomaa.

Vierailija
10/13 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivara ei ole pakasteita vaan kuivamuonaa,säilykkeitä,vettä. Sähköjen katkeamiseen varaudutaan.

Vierailija
11/13 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta vaikka tölkkihernekeittoa 12purkkia. Lisäksi jotain nestepitoista, vaikka veden tulon katkeaminen on epätodennäköisempää. Minulla on itselläni kombutchaa tekeytymässä jatkuvasti. Se on todella terveellistä ja edullista juomaa.

Vesi on kotivarassa kaikkein tärkein! Helposti voi vedenjakelu pysähtyä.

Vierailija
12/13 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shut up

Vierailija
13/13 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Se on ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan