Mikä on sinun hävinnyt toive elämältä
Itse haluasin asua Italiassa ja päädyin toiseen maahan.Italiaan jäi nuoruuden rakkaus , en ole koskaan unohtanut.
Olisin myös toivonut eri työtä kuin mitä oen tehnyt.Olen viihtynyt mutta suurin toive ei koskaan toteutunut.
Te nuoret.Olkaa uteliaita ja uskaltakaa matkustaa eri maihin ja luoda jos mahdollista toiveammattinne.
Elämä on nyt.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä arvasin että nuo vanhat elähtäneet setämiehet tukee kirjottelemaan ensimmäisenä tänne noita tarpeitaan nuorista naisista. Ihan sama mikä ketju, nuo per... t kirjottaa samaa asiaa vähän eri muodossa tänne. Yksikään ketju ei säästy noilta tolloilta joilla ei ole mitään muuta sanottavaa.
Jaa? Mä kyllä etsin noin oman ikäistäni naista. Oma tytärkin on 25, joten ei kiinnosta 2:lla tai 3:lla alkavat iät. Eli 45+
Vm-73
Mikähän tässäkin oli alapeukuttamisen arvoista? 51-vuotias mies hakee yli 45-vuotiasta naista. Olisi varmaan pitänyt kirjoittaa, että haussa yli 65v nainen. Eilen viestittelin 45-vuotiaan mummon kanssa.
Vm-73
Saada se mies loppuelämäksi, kenet olin aina halunnut nuorena. Sainkin hänet aika helposti silloin koska hänkin halus minut. Nyt hän viettää ensi vuonna 30v hääpäiväänsä jonkun muun kanssa. Ja se sattuu yhä sieluuni. Minä jäin yksin.
Jeesus ei ole tullut elämääni ja kohta ylöstempaus
Moni unelma on toteutunut ja sellaisetkin jutut mistä en osannut edes haaveilla, mutta hyvä kielitaito ja ehkä ainakin hetkittäinen ulkomailla asuminen jäi saavuttamatta. Mulla on surkea kielipää, enkä jotenkin opi edes enkkua kunnolla, turistienkkua lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä arvasin että nuo vanhat elähtäneet setämiehet tukee kirjottelemaan ensimmäisenä tänne noita tarpeitaan nuorista naisista. Ihan sama mikä ketju, nuo per... t kirjottaa samaa asiaa vähän eri muodossa tänne. Yksikään ketju ei säästy noilta tolloilta joilla ei ole mitään muuta sanottavaa.
Provoja.
Että joku olisi rakastanut. Koko elämä yksin.
Ystävät, joiden kanssa viettää aikaa ja harrastaa.
Olen aina jotenkin outolintu, ei täältä Pohjois-Suomesta löydy hengenheimolaisia. Joitakin on ollut, mutta minua vanhempia, ovat kuolleet pois.
Perhe ja työ kuitenkin sitoo minut tänne.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei ole tullut elämääni ja kohta ylöstempaus
Höh.
Sillä nyt ei oikeastaan ole edes ajatuksen väliä mutta tämän päivän nuoria toivon pitämään puolensa ja että kuuntelevat itseään ja sydäntään.
Minä tapasin miehen johon rakastuin palavasti, mutta hän muutti mielensä. Haluaisin lakata haaveilemasta hänestä, mutta vielä yli vuoden jälkeen hän on päivittäisissä unelmissani. Rakkaus, joka jäi toteutumatta, enkä pysty edes haluamaan ketään muuta, sydän on jo täynnä.
Lapsen terveys, oma terveys ja rakkaus. Nämä puuttuvat edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin saada 18v naisen
Mies 58v
HYISAATANANLAPSENRAISKAAJA!
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin saada 18v naisen
Mies 58v
Lapsenlapsen ikäisen?
Rakkaus ja oma elämänkumppani jäi saamatta.
Muuten onkin elämä yllätyänyt positiivisesti. Lähtökohtiin nähden ja siihen mitä itse ja ereenkään muut varmasti ikinä kuvittelivat, olen päässyt työurallani erittäin pikälle, talous ja terveys ok, vain se elämänkumppani ja mahdollisuus tulla rakastetuksi ja antaa rakkautta jollekin luotettavalle kumppanille jäi näköjään saamatta (ainakin näin 55v mennessä).