Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No jokos käsilaukussa roikkuu Labubu, on matalalantioiset leveälahkeiset housut ja napa välkkyy?

Vierailija
13.07.2025 |

Olethan päivittänyt tyylisi nykyaikaan, mamma?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Stanley Cupissa se Labubu roikkuu, jos jossain 😎.

Jesss! Sulla on selkeästi homma hallussa. Kait on Stanley varustettu myös asusteilla ja lokerikolla naposteltaville?

Juu totta kai. Lisäksi Labubullani on mini-Labubu jolla on mini-Stanley Cup. Ja näitä löytyy 15 eri värissä, väri valitaan päivän asun mukaan. 😅

Kuulostaa hyvältä! Ketä itseään arvostava ihminen vuonna 2025 ei elä näin?

Vierailija
22/25 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan vuoden 2005 av-mammalta. Sittemmin olen luopunut sekä napalävistyksestä että lantiofarkuista. Lelut ostin silloin käytettynä ja nyt lapsi on jo aikuinen, ei tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä iässä 😊

Vierailija
24/25 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos matalavyötäröiset palaavat. Olen lyhytkroppainen ja normaalihousuissa asettuu vyötärö melkein kainalon alle. Matalat taas on mulla hyvin istuvat ja osuu just oman vyötärön kohdalle. Pitääkin hamstrata noita ennenkuin muoti taas vaihtuu.

Vierailija
25/25 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa jos matalavyötäröiset palaavat. Olen lyhytkroppainen ja normaalihousuissa asettuu vyötärö melkein kainalon alle. Matalat taas on mulla hyvin istuvat ja osuu just oman vyötärön kohdalle. Pitääkin hamstrata noita ennenkuin muoti taas vaihtuu.

Niitä on koko ajan ollut runsaat valikoimat kirppareilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän