Mielipide ihmisestä joka pukeutuu aina harmaaseen ja mustaan?
Kommentit (43)
Räppäri, löysissä mustissa tai harmaissa kledjuissa.
Muotisuunmittelijat ja arkkitehdit pukeutuvat usein mustaan, joska joutuvat työssään sietämään värisekamelskaa. Tyylitajuiset ihmiset. Voimakkaat ihmiset.
Mitä vanhemmaksi tulen sitä vähemmän mietin ulkonäköä ja sitä miltä ylipäätään kaikki muukin näyttää. Se on vain on niin turhaa, täyttä turhuutta!
Vierailija kirjoitti:
Muotisuunmittelijat ja arkkitehdit pukeutuvat usein mustaan, joska joutuvat työssään sietämään värisekamelskaa. Tyylitajuiset ihmiset. Voimakkaat ihmiset.
"Sietämään", näinhän he varmaan suhtautuu siihen työhönsä.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. He suosivat näitä koska ovat ankeita persoonia. Agressiivisia, dominantteja, usein myös masentuneita.
Just sitä ettei vaan tulisi itse arvostelluksi omista kamppeistaan, vaikka olisi muuten niin hyvin taitava jossain, mutta sitten itse mennään helpoimman kautta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mustaa, koska ei tarvitse miettiä, että mitkä vaatteet käy minkin kanssa yhteen.
Noinkin yksinkertainen syy.
Olisit silti parempi epäsopivilla väriyhdistelmillä. Luonnossa musta on tappavan sienen väri. Pukeutuessasi niin vedät puoleesi erittäin negatiivista energiaa. Ja todennäköisesti myös edustat sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. He suosivat näitä koska ovat ankeita persoonia. Agressiivisia, dominantteja, usein myös masentuneita.
On siellä jotkut kovasti värikkäitäkin henkilöitä.
Ei vielä selvillä mitkä värit oikeasti sopii. Siis jos aina vain yhtä ja samaa ja mikä ei ole väri.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina vain mustaa päällä. Kauluspaidassa kimaltelevaa mustaa ja timanttia sekä kuvioita. Pikkutakki myös aina musta. Mustat hiukset taakse sliipattuna sekä mustat korvakorut, joissa timantteja. Housuina puvunhousut, mustat slim fit -farkut tai chinot. Kengät puvunkengät, maiharit tai nilkkurit. Tyylini kestää hautaan asti, enkä aio pukeutua ikinä mihinkään sateenkaari-hintrareiden värikkäisiin vaatteisiin.
Vai että ihan sateenkaari-hinttareiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mustaa, koska ei tarvitse miettiä, että mitkä vaatteet käy minkin kanssa yhteen.
Olisit silti parempi epäsopivilla väriyhdistelmillä. Luonnossa musta on tappavan sienen väri. Pukeutuessasi niin vedät puoleesi erittäin negatiivista energiaa. Ja todennäköisesti myös edustat sitä.
Sä oot sekasin.