Säälin ihmisiä jotka ei asu kesämökillään
Meillä on näsijärven rannalla 134m2 omakotitalo ja 32m2 rantasauna.
Miksi ihmiset asuu jossain taloissa/asunnoissa missä ei ole omaa hiekkarantaa?
Kommentit (13)
Ap antoi nyt niin tarkkaa tietoa asumisestaan, että on paikannettavissa.
Haluan asua kaupungissa. Tässä kaupungissa on kyllä järviä, mutta ei sellaista rantapaikkaa, jossa haluaisin asua. Siksi en asu järvenrannalla.
Mökillä on ihana hiljaisuus, oma ranta ja pienehkö järvi, mutta käytännöllisempää on asua kaupungissa hyvällä sijainnilla.
Ei tartte sääliä. Olen erittäin tyytyväinen.
Sääli on sairautta
Terv. Mökillä parhaillaan
Vierailija kirjoitti:
Ap antoi nyt niin tarkkaa tietoa asumisestaan, että on paikannettavissa.
Ja kusipäisyydestään.
No sitä minäkin olen ihmetellyt.
T. 150 metriä hiekkarantaa.
Sen takia niitä kutsutaan KESÄmökeiksi.
Trollaukset vain huononevat päivä päivältä...
Vierailija kirjoitti:
No sitä minäkin olen ihmetellyt.
T. 150 metriä hiekkarantaa.
Mitä iloa siitä on kun nysväätte kuitenkin sisällä trollaamassa?
Meillä on upea kallioranta meren ääressä, jossa kesämökki. Ei tarvitse sääliä, pidän enemmän kalliosta kuin hiekasta. Rivitalokoti on puolen tunnin ajomatkan päässä kaupungin keskustassa.
Just parasta aikaa ollaan mökillä, ihana ilma. Mies virittelee grilliä ja itse huilaan hetken.
Säälin ihmisiä jotka asuu hyttyshyteissä ilman sähköä ja vettä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on upea kallioranta meren ääressä, jossa kesämökki. Ei tarvitse sääliä, pidän enemmän kalliosta kuin hiekasta. Rivitalokoti on puolen tunnin ajomatkan päässä kaupungin keskustassa.
Just parasta aikaa ollaan mökillä, ihana ilma. Mies virittelee grilliä ja itse huilaan hetken.
Meillä ei tarvita toista kotia, mökki talviasuttava. Ei tykätä kalliosta yhtään kun vaimon polvet ei kestä.
Omakotitalo + mokki ajavat molemmat oman asiansa.
Et sä kyllä kirjottanu et sullakaan olis hiekkarantaa. Sääli itseäsi vaan vaikka koko kesä.