Nainen. Onko sinusta laitettu liikkeelle mainettasi pilaavia juoruja?
Miesystäväni jätti minut, kun minusta, selkäni takana, levitettiin ilkeitäjuoruja.
Kommentit (25)
On. Flirttailin firman esimiehelle. Koska pidin hänestä. Välillämme ei koskaan kuitenkaan tapahtunut mitään. Sain ylennyksen. Olen ikuisesti se nainen joka ei osaa mitään mut eteni reittä pitkin.
Ei voi itsekään tietää, jos selän takana levitetään ikäviä juoruja eikä itse voi niitä oikkaista.
Miesystäväni ex-naisystävä mustasi mainettani kaikin tavoin. Harkitsin nostavani häntä vastaan oileusjutun, mutta se jäi, kun oikeusjutut ovat Suomessa pitkänsitkeitä.
Menetin melkein mielenterveyteni, kun naisporukka levitti minusta häpeällisiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi itsekään tietää, jos selän takana levitetään ikäviä juoruja eikä itse voi niitä oikkaista.
Sellaisiahan naiset juuri ovat että juorua ovat selän takana.
Naiset, jotka eivät saa itselleen miestä ovat kateellisia naisille, jotka ovat suosittua miesten keskuudessa ja yrittävät mustamaalata näitä. Olen itse joutunut katkerien naisten hampaisiin.
Kyllä ja ne ovat aina olleet naisia. Ilmeisesti ärsytän vain tiettyjä naistyyppejä niin paljon, että minusta pitää puhua paskaa. Ihan sama :) ehkä he saavat siitä kiksejä. Viimeiset valehdellut juoruvat lähtivät liikkeelle, kun naapurilleni kävi selväksi, että olen hiukan varakkaampi (hän oli olettanut, että elän kelan tuilla ja olen työtön ja varaton). :) Ennen pahoitin mieleni tuollaisista, nyt ajattelen, että olen tehnyt jotain oikein, kun tavan naiset eivät minusta pidä.
Miesystäväni ex-vaimo laittoi isosti törkeitä juttuja minusta liikkeelle. Miesystäväni rupesi niiden vuoksi karttamaan minua. Jälistäpäin hän sai tietää, että ne jutut olivat perättömiä ja hän halusi palata luokseni, mutta minä en huolinut häntä enää takaisin.
No niin, poistamalla kommenttini ap teki viimeistään selväksi, että tähän ketjuun ei yhtä useampaa keskustelijaa tarvita 😄
Jos mies jättää naisystävänsä juorujen vuoksi, niin hän ei ole "kunnon mies".
Vierailija kirjoitti:
Jos mies jättää naisystävänsä juorujen vuoksi, niin hän ei ole "kunnon mies".
Miehen pitäisi ainakin selvittää ensin, että onko huhuissa perää vai levitetäänkö niitä vain vahingoittamis tarkoituksessa.
On olemassa naistyyppi, jolle on mieluisaa toisista naisista pahan puhuminen. Monesti taustalla on mustasukkaisuus.
Minusta sellaiset ihmiset, jotka ilkeyttään puhuvat pahaa toisista ihmisistä, pitäisi panna vastuuseen puheistaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta sellaiset ihmiset, jotka ilkeyttään puhuvat pahaa toisista ihmisistä, pitäisi panna vastuuseen puheistaan.
NIin pitäisi, mutta eihän niitä pakoilevia NÖSSÖJÄ ikinä saa kiinni, kun kieltävät kaiken lammasmaisesti ja jopa kiinni jäädessäänkin yrittävät sepitellä ja venkoilla itseään ulos omista puheistaan. Hahaha, niin noloa!
Se, joka toisen selän takana juoruilla vahingoittaa tätä, syyllistyy rangaustavaan tekoon.
Vierailija kirjoitti:
Se, joka toisen selän takana juoruilla vahingoittaa tätä, syyllistyy rangaustavaan tekoon.
Monikaan ei kuitenkaan ilmoita poliisille kunnianloukkaukseta, kun oikeuskäsittelyt on pitkänsitkeitä.
Mieheni veljen vaimo.
Akka on täysi noita. Ilkeämielinen, kateellinen. Elää siitä ja sen vuoksi, että saa mustamaalata ja polkea alas muita.
Minua siksi, että tulin "kilpailevaksi miniäksi" ja anoppi suhtautui minuun ystävällisesti.
Tämä ilmeisesti sai hänet raivon partaalle ja käänsi anopinkin osittain minua vastaan valheillaan.
Haukkuu ja kiusaa kaikkia, jotka kokee kilpailijoikseen tai muuten paremmikseen.
Ikävä ihminen. Terkkuja vaan M.V!
Minusta oli aikanaan liikkeellä törkeitä juoruja. Valehdeltiin, että minullaon salarakas. Siitä aiheutui riitoja parisuhteessani.
N 37v.
Kateelliset naiset mielellään puhuvat pahaa muista naisista.