Nainen. Onko sinusta laitettu liikkeelle mainettasi pilaavia juoruja?
Miesystäväni jätti minut, kun minusta, selkäni takana, levitettiin ilkeitäjuoruja.
Kommentit (25)
Useimmiten ne juorut niin miehistä kuin naisista ovat kyllä täyttä totta. Kateelliset kiukkuaa kun toiset polkee.
Minulla on sellainen luonne, että en pysty puhumaan kenestäkään pahaa vaikka olisi aihettakin.
N 72v
Eiköhän aika monista ole juoruja laitettu liikkeelle :D itse tiedän ainakin kolme naista, jotka selän takana jauhavat. Heitä ottaa päähän se, että mun mies ei ole heille lämmennyt. Tai uskonut niitä juoruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi itsekään tietää, jos selän takana levitetään ikäviä juoruja eikä itse voi niitä oikkaista.
Sellaisiahan naiset juuri ovat että juorua ovat selän takana.
Miehet juoruavat aivan yhtä paljon kuin naisetkin, jostain syystä sitä ei saisi kutsua juoruamiseksi.
Minusta levitti ikäviä juoruja yksi joka kävi minulla töissä. Hän oli kuitenkin hyvä työntekijä vaikka oli kuitenkin juoru-ukko joka sai suurta nautintoa valheiden levittelystä.
Kun sain kuulla mitä hän minusta puhui niin hetken ajan mietin rikosilmoitusta. Armollisuus kuitenkin voitti ja ajattelin että pitäähän hänelläkin olla tekemistä. Juorujahan uskoo kuka tahtoo. Ei kai tällaista pahuuden ilmenemistä voi mitenkään estää, vaan se on henkilökohtainen valinta miten itse suhtautuu siihen kun kuulee ikävän juorun.