Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä hehkutetaan DI:tä, vaikka silloin kun itse opiskelin TKK:lla, kaikki siellä oli jotain ankeita nörttejä.

Vierailija
13.07.2025 |

??

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihastuu titteleihin ja sosiaaliseen satatukseen. Eihän naisia kiinnosta mies ihmisenä vaan ainoa mikä kiinnostaa on miehestä irti saatava hyöty. Jokaiseen naiseen on sisäänrakennettu miesten henkinen, fyysinen ja taloudellinen hyväksikäyttö. Diblom Insinöör on miesten greme den la greme! Ei ole pulmaa johon ei saisi ratkaisua jos lähistössä on Diblom Insinöör. Häneltä saat.

Vierailija
22/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Naiset kokevat diplomi-insinöörit erilaisiksi kuin muut miehet. Paremmiksi, kuin miesten kermaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinikin sanoo, että hyvä saalis! Minusta on hienoa, että tapailemani mies on DI. Olen siitä ylpeä.

Vierailija
24/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska DI tuo pöytään 3ea eri lekkelettä.

Ei tuo, ne kitupiikit. 

Vierailija
25/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tutustun miespuoliseen dippainssiin, jolla on vaimo, tulee ensimmäisenä mieleen kysymys: Millainen nainen kestää tuollaisen miehen vaimona? Joko täysi pirttihirmu tai tosi hauska tyyppi. Hän ei voi olla täysin normaali.

Vierailija
26/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tutustun miespuoliseen dippainssiin, jolla on vaimo, tulee ensimmäisenä mieleen kysymys: Millainen nainen kestää tuollaisen miehen vaimona? Joko täysi pirttihirmu tai tosi hauska tyyppi. Hän ei voi olla täysin normaali.

Taitaa tulla vaan kateus

Vierailija
27/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos nainen (tai mies) haluaa itselleen yliopistosta vähintään mausteriksi valmistuneen miehen, niim Dipommissa insseistä lienee suurin tai ainakin suurimpia tidennäköisyyksiä löytää omansa kun lähes kaikilla muilla aloilla on enemmustö naisia.

Yhä harvemmalla miehellä riittää kyvyt perinteisesti vaativimpina pidetyihin opintoihin Ja he joilla riittää päätyvät tai hakeutuvat sitten juuri DI-opintoihin. 

Vierailija
28/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin fiksuja ja osaa olla

Vierailija
29/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen velanainen eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.

Terveisin Ap

Vierailija
30/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni sanoi aina, että tapahtuipa golfin kanssa mitä tahansa, siitä on hyötyä elämässä. En olisi uskonut, että näin.

Tapasin ihanan DI-mieheni golf-kentällä johon menin minihameessa pyllistelemään

Vierailija
31/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sporttinen miljönäärimieheni on DI. Oli kyllä hyvä löytö.

Vierailija
32/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teekkarinainen viihtyy hyvin DI-miehen kanssa.

En ehkä kestäisi jotain humanistia joka ei saa tietokonetta päivitettyä tai kotitautomaatiota toimimaan.

Enkä ekonomia joka ei oikeasti osaa mitään ja joka vaan vertailee autoja ja veneitä.

Vierailija
33/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se luetaan suoraan "kolmea". Ei siihen perään mitään kirjaimia lisätä. 

Vierailija
34/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sexy sexy sexy

Vierailija
35/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkutetaan? Täällähän joku yksittäinen provoiloja on tehnyt kaikkensa pilatakseen meidän maineen. Itsekin olen tavallinen keskituloinen perheen äiti eikä tänäkään aamuna ole tarjolla 3ea eri leikkelettä. DI

Vierailija
36/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se luetaan suoraan "kolmea". Ei siihen perään mitään kirjaimia lisätä. 

Jos lukumäärä on alle 10, se kirjoitetaan kokonaan kirjaimin, joten tuo on joka tapauksessa väärin.

Mutta sinun kommenttisikin on osittain virheellinen, koska se riippuu siitä, onko kyseessä kolme yksittäistä leikkelesiivua vai kolme eri leikkelelajia. Laitan esimerkin (mutta käytän tässä johdonmukaisuuden vuoksi tuota samaa numeromuotoa, vaikka oikeasti tämä pitäisi kirjoittaa kokonaan kirjaimin):

"DI tuo pöytään 3 eri leikkelettä." = DI tuo pöytään kolme leikkelesiivua, joista jokainen on eri laatua.

"DI tuo pöytään 3:a eri leikkelettä." DI tuo pöytään määrittämättömän määrän leikkelesiivuja, jotka edustavat kolmea eri leikkelelajia. 

Vierailija
37/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Di:t voivat olla toimintus johtajia. Sinä et.

Vierailija
38/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI:lle potenssi on vain matematiikkaa.

Potenssit on käsitelty jo yläasteella.

Vierailija
39/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a. Naiset kokevat diplomi-insinöörit erilaisiksi kuin muut miehet. Paremmiksi, kuin miesten kermaksi

Jep

Vierailija
40/40 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitinikin sanoo, että hyvä saalis! Minusta on hienoa, että tapailemani mies on DI. Olen siitä ylpeä.

Älä päästä irti