Amerikan lapsimissit, törkeää.
Katsoin ohjelman, ja olen aivan kauhuissani lasten hyväksikäytöstä hullujen vanhempien rahanhimon tyydyttämiseksi. Miten tuo sallitaan? Toivottavasti ei vastaavaa koskaan Suomessa.9
Kommentit (43)
Ja sekin vielä että näistä tehdään koko kansan viihdettä TV-sarjan muodossa, normalisoiden ja kritisoimatta. Mutta kun raha hallitsee ja kuohuttava media myy parhaiten...
Vierailija kirjoitti:
Uusinta menossa TLC llä juuri nyt ihan järkyttävää kstsottavaa.
Miten 4 vuotiaat pakotetaan keikistelemään yleisön edessä, toinen itku silmässä vaikeroi ettei halua valokuvattavaksi mutta vanhemmat vaan nauraa ja jatkaa hirveää hössötystä. Jopa isät on tässä mukana ja pakottaa 4 vuotiaan lavalle. Hitto mitä touhua, kenen ideologiaa tässä toteutetaan.
Suomessa viranomaiset hakisin nuo hyväksikäytetyt lapset huostaan. Ihan sairasta touhua.
Mä "löysin" tämän sarjan nyt, en tiedä tuotantokausista tms. mutta nyt menossa joku missä on valmentaja Cambrie, on kyllä aikamoista touhua. Eikö ne itse oikeasti tajua miltä näyttää viisivuotias täydessä tällingissä, persettä ketkuttamassa ja silmää vinkkaamassa tuomareille ja yleisölle?
Jonkun verran näytetty niitäkin tyttöjä jotka mieluummin tekis ihan jotain muuta - yksikin pikkuinen selitti äidilleen että tykkäis mieluummin kalastella isän kanssa johon äiti jankkaamaan "kyllähän sä tykkäät missikisoistakin". Ja ainakin yks äiti on kaikissa kotona tehdyissä haastattelupätkissä drinkkilasi kädessä pikku tuiterissa.