Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain 1,5 miljoonan euron perinnön. Kysyttävää?

Vierailija
12.07.2025 |

Vastailen jonkun aikaa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice, ite sain 1,6 miljoonaa

Vierailija
42/48 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko yhtään hyväntekeväisyyteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vai mies? Mikäli nainen, niin olen hyvin varusteltu, timmikroppainen ja kestävä nuorimies. Olen hyvä kuuntelija sekä psykologisten testien mukaan äärimmäisen lahjakas verbaalisesti. Olen myös kuulemma komea ja tiedän kuinka naista käsitellään. Takuutyydytys luvassa kanssani. Vill du har mig? M51

Ihana mies. Harmi, ettei olla tavattu. Miten ihminen voi olla testien mukaan äärimmäisen lahjakas verbaalisesti 🤔 No en halua mollata toisia. 

Vierailija
44/48 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet tarpeelliseksi höpöttää olemattomia vauvapalstalla?

Vierailija
45/48 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä näyttää liian hyvältä, usein on. Minulla on about tuon verran rahaa. Olen aika tavallinen. Älykäskin. Seinäruusu. 

En ole rikas, en ole kovin fiksu. Olen vain. 

Mutta. Olen yllättäjä. Mustahevonen.

Vierailija
46/48 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vai mies? Mikäli nainen, niin olen hyvin varusteltu, timmikroppainen ja kestävä nuorimies. Olen hyvä kuuntelija sekä psykologisten testien mukaan äärimmäisen lahjakas verbaalisesti. Olen myös kuulemma komea ja tiedän kuinka naista käsitellään. Takuutyydytys luvassa kanssani. Vill du har mig? M51

Ruotsin kieltä et ainakaan hallitse lahjakkaasti...

Vierailija
47/48 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin kieltä et ainakaan hallitse lahjakkaasti...

Sehän se olikin jutun pointti. 

Vierailija
48/48 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa. Jos pitäisi valita ominaisuuksista kaunis, älykäs, lahjakas ja YLLÄTTÄJÄ. Niin tuo viimeisin kuulostaa parhaalta. Päivän päätteeksi yllättäjä kerää koko potin. Hänestä on tullut rikas, kaunis ja lahjakas.