Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ottaa päähän instagramissa ne henkilöt, jotka aina katsovat stoorini, mutta rivot koskaan kommunikoi minun kanssani millään tavalla

Vierailija
23.10.2023 |

Sitten toisaalta on niitä, jotka tykkäävät AINA, oli päivitys mikä tahansa. Sekin on hieman epäilyttävää.

Paras seuraajatyyppi on sellainen joka silloin tällöin tykkää, kirjoittaa yv-viestin jne.

Olen muuten miettinyt pitäisikö noita stoorien töllääjiä tiputtaa seuraajista. Nehän pienentävät sitoutumisprosenttia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivot = eivät

Vierailija
2/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys: me stoorin töllääjöt ovat ilmeiseti AINA instagramissa, kosja katsovat aina sen stoorin heti julkaisun jälkeen.

Ilmeisesti ovat ihmisiä joilla ei ole omaa elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina parempi jos rivot jättää kommunikoimatta.

Vierailija
4/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ja lisäys: me stoorin töllääjöt ovat ilmeiseti AINA instagramissa, kosja katsovat aina sen stoorin heti julkaisun jälkeen.

Kannatta ehkä elää enemmän sitä elämäänsä ja päivittää vähän vähemmän sitä instaa. 

Vierailija
5/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ota yhtään päähän kun en ole kyseisessä somepalvelussa.

Vierailija
6/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kannatta ehkä elää enemmän sitä elämäänsä ja päivittää vähän vähemmän sitä instaa. 

ei tarvitse kommentoida jos itse ajattelet sosiaalisesta mediasta noin. Ei ole sinulle tarkoitettu tämä keskustelu. Joillekin some on esimerkiksi tärkeä työn tuki

Vierailija
7/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpidät instagramia siis työsi takia? Ovatko seuraajat potentiaalisia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita?

Vierailija
8/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Joillekin se on elämää. Voitko kuvitella, että se on joidenkin työpaikka 

Vierailija
9/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole aikaa kommentoida sun auringonlaskupostauksia

Vierailija
10/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se häiritsee sua, ap?

Vierailija
11/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

ei tarvitse kommentoida jos itse ajattelet sosiaalisesta mediasta noin. Ei ole sinulle tarkoitettu tämä keskustelu. Joillekin some on esimerkiksi tärkeä työn tuki

Noin kiukkuinen äksy vastaus , ehkä sulle ei voi kommentoida mitään kun suutut helposti? 

~eri 

Vierailija
12/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääkö joku ketkä katsoo storyja JA kuinka nopeasti vielä?

Vierailija
13/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyttääkö joku ketkä katsoo storyja JA kuinka nopeasti vielä?

Sitä minäkin ihmettelin. Millä aikataululla niitä on "normaalia" katsoa ja kuinka usein pitäisi kommentoida? 

Vierailija
14/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä juttuja someen laiteta just siksi, että muut niitä katsoisivat? Mikä tässä nyt on se ongelma? Että laittaa sydämen, ei laita, vai laittaa väärään aikaan tai väärässä syklissä? Tai väärä tyyppi?

Miten toikin voi olla jollekin ongelma.

Vierailija
15/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutuubaajana skrabaa kun kukaan ei subskraibaa vaan vaan lurkkaa ja varastaa MUN rahaa vaan katsomalla eikä anna mainostuloi

Vierailija
16/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota nyt ihan eteen kun en tiedä tiliäsi

Vierailija
17/17 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Juutuubaajana skrabaa kun kukaan ei subskraibaa vaan vaan lurkkaa ja varastaa MUN rahaa vaan katsomalla eikä anna mainostuloi

Silmät SIIS jotka katsoo sun tuubii ilman subii on varassilmii. #)€%(€#)(% Varassilmii.