Miksi suomessa on niin paljon mielenterveys ongelmia?
Masentuneisuutta, ahdistuneisuutta jne Mistä johtuu?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paapomis kulttuuri.
Yhdys sana virheet!
Tän takia. Koko maa täys pilkunnussijoita.
Olet jonkin olennaisen jäljillä. Sen sijaan, että kehiteltäis uusia Nokioita ja kannustettaisiin kanssakansalaisia, kytätään muiden virheitä.
Ihmiset eivät kestä pettymyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paapomis kulttuuri.
Yhdys sana virheet!
Tän takia. Koko maa täys pilkunnussijoita.
Olet jonkin olennaisen jäljillä. Sen sijaan, että kehiteltäis uusia Nokioita ja kannustettaisiin kanssakansalaisia, kytätään muiden virheitä.
Jep. Olen puoliksi espanjalainen. Pädeppä siellä yhdys sana virheestä sosiaalisessa mediassa. Saat julkisen lynkkauksen.
Espanjan kielessä ei ole perinteisiä yhdyssanoja.
En ota kantaa siihen, että miksi. Etenkään, kun minulla ei tietoa Suomen tai muiden maiden tilastoista.
Mutta. Eihän mielenterveysongelmat aina tarkoita sitä, että olisi jotenkin toimintakyvytön. Jos lääkitys kunnossa ja sitä noudattaa, niin kukaan ei edes ongelmasta välttämättä tiedä...
Itsellä diagnoosi tehty noin 25 vuotta sitten, lääkitys ja oma yritys jo 20 vuotta. Kuulun hyvintoimeentuleviin eli ei mitään ongelmaa. Nappi naamaan illalla ja serotoniinitaso pysyy kunnossa
yrittäjä
Suomi maana kirjoitetaan isolla alkukirjaimella ja mielenterveysongelma on yhdyssana.
Jep. Olen puoliksi espanjalainen. Pädeppä siellä yhdys sana virheestä sosiaalisessa mediassa. Saat julkisen lynkkauksen.