Ansku Bergströmillä uusi rakas
Kommentit (80)
Räsäsen mielestä heteroseksuaalinen aviosuhde sisältää sukupuolisuuden rikkauden ja ytimen: miehen ja naisen erilaisuudesta nousevan jännitteen sekä periaatteellisen mahdollisuuden yhteisiin lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei heteromies ainakaan rupea suhteeseen tuon kanssa.
Minä alkaisin.
M52
Onko ollut tässä välissä eheytyshoidoissa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä alkaisin.
M52
Sinä oletkin ikivanha kurttumuna. Sun olisi pakko hyväksyä, että olet plan B kaikelle mahdolliselle - jopa naisille. Oikeasti et tietenkään kelpaisi edes B:ksi.
Eikö tämä Ansku ole lesbo? Muistelen että tää seurustelee naisten kanssa eli joku poikatyttö taas kumppanina tällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä alkaisin.
M52
Sinä oletkin ikivanha kurttumuna. Sun olisi pakko hyväksyä, että olet plan B kaikelle mahdolliselle - jopa naisille. Oikeasti et tietenkään kelpaisi edes B:ksi.
Olen sitten ylpeästi C.
Elina Gustaffson oli tomboy. Vaikeahan näitä on erottaa, ennen kuin näkee haarovälin. Mies tytön vehkeillä oli Elina.
Vierailija kirjoitti:
eikös lespous menny jo muodista?
Meni. Nyt pitää olla ransu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä Ansku ole lesbo? Muistelen että tää seurustelee naisten kanssa eli joku poikatyttö taas kumppanina tällä?
Bi. Molemmista elimistä kiinnostunut. Aina pitää olla joku likainen elin. Seksiaddikti.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa hempeili DBTL:ssä.
Isokenkäinen nainen 😬
Mulla tuli yhtä äkkiä mieleen, että mitä jos se onki Oskari?!!
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli yhtä äkkiä mieleen, että mitä jos se onki Oskari?!!
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Elina Gustaffson oli tomboy. Vaikeahan näitä on erottaa, ennen kuin näkee haarovälin. Mies tytön vehkeillä oli Elina.
Ellu on fistannut Anskua, isot kädet näyttävät olevan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellu on fistannut Anskua, isot kädet näyttävät olevan...
Tai sträpännyt
on se raskasti varmasti ollut hänelle kun melkein puoli vuotta sinkkuna
voimia ja jaksamista