Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alone Suomi- yksin erämaassa

Vierailija
12.07.2025 |

Jes, tätä olen odottanut! Onko kenelläkään tietoa kattauksesta? Onko mukana julkkiksia vai ihan tuikituntemattomia? Toivoisin niin näkeväni Helmeri Pirisen tässä ohjelmassa. Olettaisin hänen pärjäävän hyvin, koska tuntuu olevan monitaitoinen, seikkailuhenkinen mies.

Ohjelma alkaa vasta syyskuussa, joutuu vielä kärvistelemään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Alone Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (188)

Vierailija
181/187 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV sarjat tehdään niin että yhden päivän aikana monta jaksoa kuvataan.  Vaihdetaan vaatteita ja kuvakulmaa. Ihmisten paikkaa.  Kuulkaa tämä on näytelmä.  Ohjaajat kuvaajat. 

Vierailija
182/187 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressais muuten tuo oman ittensä kuvaaminen. Siihenhän menee puolet ajasta, kun ettii kuvakulmia sun muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävän ihmettelijät:

Kyllä itse ainakin äitinä pystyn ymmärtämään ja astumaan myös näiden ikävöitsijöiden saappaisiin. Kun on pitkään yksin, omien ajatuksien kanssa, ehtii miettiä ja alkaa pohtimaan kaikenlaista. Kyllä sitä varmastiki alkaa jossain kohtaa pohtia että onko tämä sen arvoista, että ei ole missään kontaktissa läheisiin. Mitä kaikkea ehtii mahdollisesti skipata reissun aikana? Onko lapsille reilua että vanhempi ei pidä mitään yhteyttä yhtäkkiä? Pienet lapset myös alkavat vieraantua todella nopeasti. Kun vaakakupissa painaa "vain" raha, naama telkkarissa, mahdollisesti omat itsekkäät syyt jostain rauhoittumisesta ja itsensä ylittämisestä. 

Tällaisia asioita aivan varmasti alkaa miettiä siellä nälissään ja kylmissään, vaikka täältä ruudun takaa onkin helppo päivitellä ja ihmetellä muiden ikävää.

Pitkään yksin? Oli vasta ensimmäinen päivä, kun yksi jo itki tyttöystäväänsä.

Vierailija
184/187 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei keksi kameralle juttua? Entä jos vaan haluaa olla hiljaa?

Vierailija
185/187 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jo eka metreillä tuo huokuminen klippien välissä, lääh... miksi??? Hääh....

Vierailija
186/187 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parasta, tässä ei ole turhia Pääkkösiä juontajana.

Vierailija
187/187 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressais muuten tuo oman ittensä kuvaaminen. Siihenhän menee puolet ajasta, kun ettii kuvakulmia sun muuta. 

Koko päivä siihen menis muuta ei ehtis.

Vierailija
188/187 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää jo eka metreillä tuo huokuminen klippien välissä, lääh... miksi??? Hääh....

Höö.