Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopein lääke masennukseen?

Vierailija
12.07.2025 |

Mikä poistaa masennuksen nopeiten? En jaksa enää tätä oloa. Itkettää ja surettaa vain. Mitään en saa tehtyä, istun vain yksin kotona ja elämä valuu hukkaan. Haluan eroon tästä olotilasta, mutta en enää tiedä miten tästä pääsee. Lääkärissä kävin viimeksi 3v sitten, mutta en saanut kuin reseptin. En halunnut aloittaa niitä. Mitään muuta hoitoa en ole koskaan tähän saanut. Enää en jaksa edes yrittää, kun pelkästään ajanvaraukseen on vaikea päästä. Eivät vastaa ja takaisinsoitto tulee jos tulee. Olen jo aivan loppu tähän oloon. Tässä taas meni yksi kesäpäivä kotona maaten ohi. 

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laillisista sanoisin Voxra, parin viikon räpiköinnin jälkeen alkoi helpottaa ja elämästä löysi hienoja asioita, aloin jaksaa tehdä asioita.

Niistä vähemmän laillisista sanon taikasienet.

Vierailija
62/66 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että ihmiset ymmärtäisi kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin eteen. Meillä on ruoka täysin prosessoitua ja ihmiset syö sellaista mikä ihmissuolistoon ei kuulu. Me pohjoismaat/ länsimaat kärsimme ihan valtavasti suolistosairauksista ja samaan aikaan meillä on mielenterveysongelmien tilastot räjähtänyt. 

Mieli prakkaa koska me ei saada sellaisia rakennusaineita meidän kehoon mitä me tarvitsemme. Meidän ruoka on ravintoköyhää ja kehot on tulehdusta täynnä. 

Meillä on lääketeollisuus joka on täysin voittoatavoitteleva järjestelmä, silti ihmiset suhtautuvat siihen kuin hyväntekeväisyysjärjestöön. Siellä tavoite on myydä lääkkeitä. Älkää hyvät ihmiset kuvitelko että sieltä saa apua tällaisiin kroonisiin ongelmiin joissa keho on sairastunut ja ongelma on sairastuttava elämäntapa. Täytyy tehdä täysi käännös siitä mikä sinut on sairastuttanut. 

Vaihda ruokavalio vaikka vhh ruokavalioon jossa siivoat 100% kaikki prosessoidun, lisäaineet, maidonkin alkuun. Varmasti 2vk- 1kk kuluttua alkaa jo pikkuhiljaa näkymään kun keho alkaa voida paremmin. Tämä on hidasta kuin laivan kääntäminen, eikä ihmiset tajua tätä koska etsivät pika-apua kaikkeet, kaiken hoitavaa pilleriä, helppoa ja nopeaa. Ottakaa vastuu omasta terveydestä älkääkä jättäkö terveyttänne jonku lääkärin vastuulle jota asia ei edes kiinnosta. Se lääkäri nukkuu yönsä ihan yhtä hyvin olette te sairaana tai terveenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että et ole ottanut niitä lääkkeitä, nuo sivuvaikutukset ovat helvetillisiä eikä niistä pääse eroon lääkkeen lopettamisen jälkeen... koskaan...

Ole kärsivällinen ja pyydä terveyskeskusken kautta terapiaa, myös etänä mikäli mahdollista.

Höpö höpö, lääkkeet eivät aiheuta mitään ikuisia oireita. Mun oma lapsi syö masennus lääkkeitä, eikä sitä kukaan päällepäin huomaa, eikä siitä oman perheen lisäksi muut tiedä, ei ole saanut lainkaan haittavaikutuksia, mutta on huomattavasti piristynyt tämän lääkkeen myötä.

Toisille aiheuttaa, toisille ei. Mahdollisia pysyviä haittoja ovat ainakin seksuaalinen toimintahäiriö ja tunteiden latistuminen. Etukäteen ei voi tietää kumpaan ryhmään itse kuuluu. Sen takia noita lääkkeitä ei pidä syödä mihinkään normaaliin alakuloon tms. (mistä ei ap:n tapauksessa vaikuta olevan kyse, koska toimintakyky on ollut heikentynyt pitkään?).

Vierailija
64/66 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla psykedeelit,ketamiini..

Suomessa ei mahdollisuuksia tuollasiin.

Eli,vastaus , ei mikään ole nopea lääke .

Kyllä niihin Suomessakin on mahdollisuus. 1 g sieniä maksaa sen vaivasen kympin ja 4-6 grammalla olet jo uudesti syntynyt.

Ääni sienille. Tunnin sisällä nauttimisesta kaikki on ihanaa, kelluvassa olossa on hyvä tutkailla omia ajatuksiaan. Pari kertaa olen kokeillut ja hyvä fiilis jatkuu monta viikkoa. 

Mulla yksi kunnon trippi muutti jotain palikoita päässä niin, että läpi elämän kestänyt ylipaino katos, kun kaikki herkut ja mässyt vaan lakkasi kiinnostamasta. Myös masennus katosi tämän myötä. Nyt viisi vuotta myöhemmin olen edelleen normaalipainossa, tripin olen uusinut pari kertaa ihan vaan sen takia, että se on niin upea kokemus.

Vierailija
65/66 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu mikä aiheuttaa sen, mulla kasvojen huono iho, aina kun se on edes siedettävä en ole masentunut..

Toinen terveysongelmat, usein kuumetta ja pahoja korva-nenä-kurkku kipuja, huono kuulo, korvat paukkuu ja mätää tulee nieluun, oksettaa paljon, niin jos parempi päivä niin silloin tietty on parempi olo...

Vierailija
66/66 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla psykedeelit,ketamiini..

Suomessa ei mahdollisuuksia tuollasiin.

Eli,vastaus , ei mikään ole nopea lääke .

Kyllä niihin Suomessakin on mahdollisuus. 1 g sieniä maksaa sen vaivasen kympin ja 4-6 grammalla olet jo uudesti syntynyt.

Ääni sienille. Tunnin sisällä nauttimisesta kaikki on ihanaa, kelluvassa olossa on hyvä tutkailla omia ajatuksiaan. Pari kertaa olen kokeillut ja hyvä fiilis jatkuu monta viikkoa. 

Tunnin sisällä nauttimisesta olemassaolo voi tuntua myös hirvittävältä. En voi allekirjoittaa, että niitä käyttäessä olis jotenkin mukavaa ja ajatusten penkominen antoisaa. Jälkeenpäin on ihan jees fiilis kun on selvinnyt koettelemuksesta, mutta varsinkin jos mt-juttuja meinaa hoitaa, niin se kiva olo ei oo mikään automaattisesti tapahtuva asia.