Onko saatavissa jotain festarivaippoja aikuisille? Kaikilla vaipat päällä mutta kukaan ei halua paljastaa ja puhua asiasta.
Onko saatavissa jotain festarivaippoja aikuisille? Kaikilla vaipat päällä mutta kukaan ei halua paljastaa ja puhua asiasta.
Kommentit (25)
Ainakin Himoksen festareilla oli myynnissä tavallisia 2€ kpl. Kätevä kun säilyttää paikkansa eturivissä kun ei tarvitse lähteä vessaan.
Saako Tena Pantsit tavismarketista vai mistä niitä ostetaan? Jostain terveysalan yrityksestä? Brändatut olisivat kyllä asianmukaisemmat.
Eipä ole ikinä ollut festareilla vaippoja, ja sentään jotain 60-70 festaria käyty 40 vuoden aikana. Aloitin Provinssirokista 1985 ja tänä vuonna viimeksi Provinssissa.
Sitten voi sen täpötäyden vaipan sujauttaa kätevästi sinne lähimarketin vessan pöntön taakse jemmaan!
Tenapäntsit jalkaan vaan. Kassalla voit kuiskata, että mummolle/vaarille ostat.
Mä en uskaltaisi pissata täynnä olevaa rakkoa mihinkään tenaan. Eikö tena ole lähinnä virtsan pieneen karkailuun? Ei litran lorottamiseen vaippaan jossain festarialueella?
Vierailija kirjoitti:
Sitten voi sen täpötäyden vaipan sujauttaa kätevästi sinne lähimarketin vessan pöntön taakse jemmaan!
Missä lähimarketissa vessaan pääsee?
Ihmiset ovat liian vakavamielisiä keksiäkseen ratkaisua tähän oikeaan ongelmaan monelle. Huumoria kehiin?
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskaltaisi pissata täynnä olevaa rakkoa mihinkään tenaan. Eikö tena ole lähinnä virtsan pieneen karkailuun? Ei litran lorottamiseen vaippaan jossain festarialueella?
Ne seniorien vaippahousut vetää kyllä täyden lastin. Eivät ole mitään kevyitä inkontinenssisuojia, jotka ovat ihan eri asia.
Kun Madonna konsertoi Helsingissä aikanaan, monella homolla oli vaipat.
Sadehousut jalkaan, ilmastointiteippiä nilkan ympärille sopivasti ja varmuuden välttämiseksi henkselit. Onpahan enemmän säiliötilaa kuin pienessä tenassa. Voi tarjota kaverillekin.
Kuulin että jossain 'diskobileissäkin' on 'tavallista' että joltakin tulee tarpeet sinne tanssilattialle. Johtuu varmaan siitäkin että jengi ihan kännissä eivätkä tajua edes itse ja p-a alkaa haista siellä lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on erilaisia. Tena Pantsejä löytyy sellaisillekin ihmisille, joilta on pidätyskyky mennyt kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Sadehousut jalkaan, ilmastointiteippiä nilkan ympärille sopivasti ja varmuuden välttämiseksi henkselit. Onpahan enemmän säiliötilaa kuin pienessä tenassa. Voi tarjota kaverillekin.
Hyhhyh se on jo riittävän ällöä, kun pieraisee sadehousut jalassa ja se pieru jää sinne muovin alle muhimaan...
Vierailija kirjoitti:
Kuulin että jossain 'diskobileissäkin' on 'tavallista' että joltakin tulee tarpeet sinne tanssilattialle. Johtuu varmaan siitäkin että jengi ihan kännissä eivätkä tajua edes itse ja p-a alkaa haista siellä lattialla.
WOMAN SHITS ON DANCE FLOOR, KEEPS DANCING
https://www.ravenews.ca/en/read/2013/january/22/
Täytyykö vaippojen olla jotain festaribrändättyjä vai? Aikuisten vaipat taitaa kulkea ihan nimellä Tena Pants.