Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotitekoinen pringles pillu

Vierailija
12.07.2025 |

Haluaisin kokeilla tehdä itse pringles pillun ja haluaisin tietää millä korvaatte pesusienen? Ja muuten vaan vinkkejä miten teette sellaisen ja mistä? Minulla ei nimittäin itsellä ole pesusieniä kotona. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakukoneella löydät varmasti ohjeita. En ole itse askarrellut. Pienelläkin budjetilla masturbaattoreita alan liikkeissä.

Vierailija
2/15 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa nyrkin sinne sisälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä nykyään joku tuollaisen tekisi kun Prismastakin voi tilata Fleslight Girls sarjan tekopimpsan?

Vierailija
4/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luku meni jo.

Vierailija
5/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä nykyään joku tuollaisen tekisi kun Prismastakin voi tilata Fleslight Girls sarjan tekopimpsan?

Minimaalisella budjetilla löytyy Tenga egg, jotka kestää useita käyttökertoja ja muutenkin Tengaa monella hintatasolla. Fleshlight on mainio valinta ja välillä ovat myös tarjouksissa eri paikoissa. Tosiaan askarrella ei tarvitse ellei välttämättä halua.

Vierailija
6/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako tällainen ostettu miesten masturbaattori olla kättä nautinnollisempi. Onko joku kokeillut.

Vierailija
7/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat vaikka sukkia monta päällekkäin ja niiden sisään pakaste pussin mihin lykit

Vierailija
8/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako tällainen ostettu miesten masturbaattori olla kättä nautinnollisempi. Onko joku kokeillut.

Tämähän se on lähtökohta niiden myynnille. Moni on kokeillut mutta lopullinen kokemus riippuu mallista ja sen sopivuudesta käyttäjälle.

Vierailija
9/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole kokeillut, mutta luulisin käden olevan monipuolisempi

Vierailija
10/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta kertaa tota tehtiin ekana vuonna salassa reput sylissä jossain vaikka kirjaston nurkan sohvalla hyväilin kovaa pippeliä. Tehtiin niin et loppua kohti laitoin käden vähän nyrkkiin pringlespurkin suulle ja siihen aukkoon sit hän pani kiimassa ja tuli tyhjään purkkiin. Toimii tolleenkin.

Vierailija
11/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isolta vaikuttaa. Sinne mahtuisi varmaan kolme omaa kullia yhtäaikaa.

Vierailija
12/15 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, omistan useamman flesun eri valmistajilta ( Fleshlight gilrs, bad dragon, Weredog, lycantasy, sidewinder creations) hyvällä monen vuoden kokemuksella voin sanoa että jokainen omistamastani lelusta päihittää  pelkän käden mennen tullen. hauskanpito pelkällä kädellä kestää pidempään kuin flesulla. Joskus kun leikin mun lohikäärme dildoilla hyväilen vain kädellä vehjettäni että homma kestäisi mahdollisimman kauan. Joskus tykkään edgettää flesuilla mihin ne ovat oikein passeleita, parempia kuin käsi mielestäni.

Vierailija
13/15 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta kertaa tota tehtiin ekana vuonna salassa reput sylissä jossain vaikka kirjaston nurkan sohvalla hyväilin kovaa pippeliä. Tehtiin niin et loppua kohti laitoin käden vähän nyrkkiin pringlespurkin suulle ja siihen aukkoon sit hän pani kiimassa ja tuli tyhjään purkkiin. Toimii tolleenkin.

Ketkä te?

Vierailija
14/15 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laittaa nyrkin sinne sisälle?

Kenen nyrkki sinne mahtuu? Eihän niitä miehet saa edes syötyä kuin kallistamalla.

Vierailija
15/15 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä te?

Minä ja mun poikaystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän