Piispa servasi Räsäsen
Päivi Räsäsen puoliso Niilo Räsänen toimii naispappeutta ja seksuaalivähemmistöjä vastustavan Kansanlähetys-järjestön opiston rehtorina. Järjestö saanut viime vuosina eduskunnalta joululahjarahoja useita satoja tuhansia euroja.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f968af07-517a-464d-80cb-d90c6ad47…
Piispan mukaan herätysliikkeet näkevät samaa sukupuolta olevien avioliitot ja suhteiden hyväksymisen niin ankarana irtoamisena kristillisestä uskosta, että koko opetuksen pohja murenee. Kristinuskon perusasiat ovat kuitenkin Revon mukaan pysyneet, vaikka suhtautuminen homoparien vihkimiseen onkin muuttunut.
- Mielestä he mutkan kautta myöntävät sen itsekin, koska he todistavat haluansa pysyä kirkon yhteydessä, Repo summaa.
Kommentit (183)
Räsäsen ystävä tuli rajan yli . Wagner sotilas. Tuli varmasti katsomaan maanpettäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Avioliitolla on tekemistä kristinuskon kanssa. Avioliitto on lähtöisin luomisjärjestyksestä."
Mitä sä selität? Ei Jumala ole vihkinyt Adamia ja Evaa avioliittoon. Raamattu sallii myös moniavioisuuden. Ei sekään ole"luomisjärjestyksen" mukainen malli.
Aadam ja Eeva oli ensinmäinen perhe.
Moniavioisuus on kielletty Mooseksen kautta Israelilaisilta.
Mooses taas on antikristus / ilmestyskirjan peto tai oikeastaan Mooseksen kymmenen käskyä. Mooses merkitsee hepreaksi "vedestä nostettu". Raamatun mukaan Mooses sai nimensä siitä, että faaraon tytär nosti hänet vauvana Niilistä. Mooses oli saanut oppinsa egyptiläisiltä.
Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
Raamattu ei kerro paikkaa Niilin rannalla, josta Mooses nostettiin ylös. Suistoalueen vesi on kuitenkin murtovettä, eli sen suolapitoisuus on pienempi kuin meriveden mutta suurempi kuin makean veden.
Ei viikunapuussa kasva oliiveja eikä viiniköynnöksessä viikunoita, vai mitä, veljeni? Samoin ei suolaisesta lähteestä juokse makeaa vettä. Jaak. 3:12
Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä. Ilm. 21:6
Tämä vuosi on ollut paras pride kesä aikoihin! Presidentti oli suojelemassa ja piispat sallivat homohäät. Ei ihme että Päivi on ihan hajalla. Seuraavaksi hommataan eheytyshoitojen täyskielto!