Voinko kysyä miksi käytät kassakapulaa ääliömäisesti?
Olin taas eilen kaupassa ja menin tyhjälle liukuhihnalle yhden sämpylän kanssa, joten pitelin kädessäni kun edessä oleva viimeisteli maksuaan. Kun tämä hoitui, niin lätkäisin käntyn tiskille.
Kun tein tämän, niin taakseni oli tullut seuraava asiakas ja hän lätkäisi mielenosoituksellisesti kapulan metrin päähän tyhjälle hihnalle. Miksi tätä tapahtuu jatkuvasti?
Mitään vaaraa "ostosten sekoittumisesta" ei tilanteessa voi olla
Kommentit (12)
Itse teen tuota lähinnä hygieniasyistä. Jos edellinen asiakas on niin huonokäytöksinen ettei osaa laittaa kapulaa ostostensa jälkeen hihnalle, on oletettavaa että jotain muutakin saattaa olla pielessä.
Sinä olet ääliö. Tuote laitetaan hihnalle. Ei se karkaa siitä. Laita se rohkeasti siihen.
Itse juurikin paiskaan sen kapulan hihnalle, jossei edellä oleva ääliö sitä itse tajua laittaa!
Ärsyttää ääliöt, jotka ostaa 1-2 tuotetta eivätkä laita niitä hihnalle ja kapulaa perään. Kiva odotella isojen ostosten kanssa takana että prinsessa saa ostoksensa ojennetyua kassahenkilölle. Jos olisi laittanut sen vaan hihnalle ja kapulan taakse, niin olisin saanut omat ostokseni jo ladottua hihnalle eikä tule viivästyksiä kenellekään jonossa.
Minä en koske siihen paskaiseen kapulaan, saatte ihan itse paiskoa kapulaanne ja kerätä siitä kaikki mahdolliset bakteerit.
Vierailija kirjoitti:
Minä en koske siihen paskaiseen kapulaan, saatte ihan itse paiskoa kapulaanne ja kerätä siitä kaikki mahdolliset bakteerit.
Siitä saa vastustuskykyä.
Vierailija kirjoitti:
Laita sitten edes se sämpylä heti hihnalle niin takana tulija voi laittaa kapulan. Älä hilloa sämpylää käsissäsi.
Oletko vammainen vai miksi ihmeessä joku kassatapahtuma jää mieleen?
Voinko kysyä ap miksi sinä ylipäätään olet vielä elossa? Luulisi että olis menny jo ikä, terveys ja henki jos joka stanan pikkuasiasta tekee elämän ja kuoleman kysymyksen ...
Miksi et laittanut niitä sämpylöitä hihnalle?
Itse olit tyhmä: Oli ostos yksi sämpylä tai enemmän, kuuluu laittaa se kapula siihen. Et ole tajunnut sitäkään, että se kapula automaattisesti pysäyttää hihnan? Niinpä eivät vahingossakaan seuraavan asiakkaan ostokset tule samaan laskuun.