Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavan näköistä, kun pyöreät mammat tunkevat päälleen tiukkoja trikoopaitoja

Vierailija
20.09.2008 |

Luulevat, että heidän miehensä himoitsee heitä näyttäessään vatsamakkaroita ja jenkkakahvoja kaupungilla kulkiessaan. Tosiasiassa miehet häpeävät heitä ja salaa vilkuilevat timmejä naisia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiasia on, että mitään valtavaa ylisuurta paitaakaan ei pyöreän kannata päälleen pukea. Silloin näyttää todella paljon paksummalta, mitä oikeasti on.

Mutta oikeasti jos mieheni minua häpeää, ei se varmaan paidasta ole kiinni, mies on nimittäin nähnyt minut ilman paitaakin ja tietää kyllä, että olen pyöreä, olin sitten tiukassa tai löysässä paidassa liikenteessä.

Vierailija
2/2 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat, että heidän miehensä himoitsee heitä näyttäessään vatsamakkaroita ja jenkkakahvoja kaupungilla kulkiessaan. Tosiasiassa miehet häpeävät heitä ja salaa vilkuilevat timmejä naisia.[/i

....mutta muuten olen samaa mieltä, että on huvittavan näköistä - oli sitten mamma tai nuori tyttö (joilla usein näkee ylitiukkoja ja -lyhyitä paitoja, jotka saavat heidät näyttämään makkarankuorilta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme