Katsotko true crimea?
Minä katson usein ihan mielenkiinnosta, miten eri tapaukset on saatu selvitettyä.
Kommentit (9)
En yleensä haluaisi. Joskus tulee miniputki kun niitä videoita ilmestyy lisää. Just oli sellainen ja kamalia tapauksiahan ne oli. Tulee aina uutta tietoa niissä tai kertaus, että miksi tekijä toimi oudosti.
Enpä juuri. Youtubessa välillä joku pikku video , yleensä isobritanniasta tai usasta, pomppaa feediin ja saatan sen katsoa.
Mua ei kiinnosta true crime ollenkaan. En tykkää siitä toisten kohtaloilla mässäilystä. En pidä raaoista dekkareistakaan. Agatha Christiestä sen sijaan kyllä! True crimea rakastava äitini pilkkaa, että olen pehmo kun katson vaan "koko perheen m*rhaohjelmia". En ole kuitenkaan mikään pehmo tai yliherkkä, mutta en näe mitä sisältöä noiden raakojen katsominen elämääni toisi.
En katso. Olen aikoinani katsonut ihan tarpeeksi eikä enää kiinnosta. Lähinnä olen kuunnellut podcasteja.
Ihan jatkuvasti, Frii-kanavalta tulee paljon, Avaltakin jotain. Ja luen myös.
Lähinnä keskityn omakohtaiseen pusikoissa vaanimiseen ja juonien punomiseen.
Katson, mulla on boksilla Frii-kanavan ohjelmia pari sataa - ei ihan heti lopu ohjelmat. Mielenkiintoisia tarinoita ja kohtaloita ihmisillä.
Joo useinkin