Yliopisto-opinnoista tietävät, apua!
Netistä en löytänyt tietoa.
Valmistuin kandiksi 2017. Suoritin hetken maisteriopintoja, sitten lopetin. En muista irtisanouduinko vai en vain enää ilmoittautunut.
Onko muuta keinoa kuin hakea yhteishaussa maisterinopintoihin? Löysin, että opinto-oikeuteen voi hakea palautusta, jos on unohtanut ilmoittautua, mutta voiko hakea jos ei ole ilmoittautunut noin seitsemään vuoteen?
Kommentit (23)
Valmistuit kandiksi 2017 eli aloitit 2014? Eipä taida olla enää "ikuisesta" opiskeluoikeudesta kysymys....
Ikuinen opiskeluoikeus on tosiaan vanha juttu, itse sain sellaisen, mutta se olikin ysärillä. Ja suoritukset alkoi vanheta siitä riippumatta, jotain piti tehdä uudestaan, kun palasin pitkän tauon jälkeen. Välissä oli ehtinyt olla tyyliin kaksi tutkintouudistustakin 8D
Mulla oli usean vuoden opinnot tauolla, mutta ilmoittauduin kuitenkin aina läsnäolevaksi. Sai keväällä tehtyä puuttuvat opinnot. Mut olisi heitetty ulos 9 vuoden jälkeen. Olin käyttänyt kaikki selityskortit tänä aikana.
Kannattaa kysyä. Jos et jaksa odottaa, niin kokeile soittaa. Yleensä opintotoimistosta saa jotakin irti, vaikka virallista päätöstä ei saisikaan.