Onko sinulla kotona Ikean tuotteita?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on toimitus johtaja ja Ikeaa meillä ei ole.
Italiasta artesaanipuusepältä tilaamme kalusteemme.
Tuleeko samalla rahdilla leikkelelajitelma?
Aika paljon. Osa parikymmentä vuotta vanhoja. Hyllyjä, työpöytä, astioita, matto.
Jotain pientä: kasari, kenkälusikka, säilytysrasioita ja -laatikoita, pullasuti. Ihan ovat hintaansa nähden hyviä.
Ostin vehkan 15 vuotta sitten ja siitä on nyt kasvanut tosi iso ja hieno kasvi.
Peitoille ja tyynyille sekä vaatteille säilytyslaukkuja vai mitä lie ovat.
Vain piparkakkumuotteja. Ihan siitä syystä, ettei Ikeaa ole lähitienoilla ja haluan isompiin ostoksiin/huonekaluihin tutustua ennalta moneen kertaan.
On. Hay teki joskus yhteistyötä ja ostin muutaman huonekalun siitä sarjasta.
Olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Ostin vehkan 15 vuotta sitten ja siitä on nyt kasvanut tosi iso ja hieno kasvi.
Voi ei, ei se vehka ollut vaan traakkipuu. On mulla vehkakin, mutta tuo traakkipuu lähenee jo kattoa.
On, vaatekaapit. Toinen, isompi, ostettu käytettynä tosin.
Monta juttua on Ikeasta, kaikki tarpeellisia ja toiminut hyvin meillä.
En ole Ikeaa ostanut enää vuosiin. Ko.firma on jäänyt toistuvasti kiinni lapsityövoiman käytöstä ja työntekijöiden järkyttävistä työoloista ulkomailla. No joo, toisella kädellä tekevät hyväntekeväisyyttä, mutta sitten voitot kahmitaan juurikin työntekijöiden kurjista palkoista ja työoloista. Miten muutenkaan firma voisi niin halvalla tuotteitaan myydä??
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kokopuusta ilman maalia. Mutta ongelmana oli ettei saanut vahausta tilalle, koska itse laitettuna se voi tahmata ja sulaa. Kaapit eivät olleet kovin tukevia ja on vaikeaa kiinnittää seinään, mahdoton.
Ei kyllä tahmaa ja "sula" esim. Osmocolorin vahat, tuskin muutkaan. Rohkeasti kokeilemaan.
T. Puuseppä
On. Meillä on paljon täyspuisia kalusteita, perittyjä, itse tehtyjä ja kierrätettyä, mutta sängynrunko ja sohva ovat Ikeasta. Vastaavan tyylistä sänkyä ei löytynyt Suomesta muualta tolkullisella hinnalla ja sohva on osoittautunut hintaansa nähden laadukkaaksi. Itse en koe tarpeelliseksi maksaa merkistä/valmistajan nimestä sayoja euroja ekstraa, kun laatu ei ole sen kummempi kuin Ikealla.