Onko sinulla kotona Ikean tuotteita?
Kommentit (53)
Ei ole. Olen käynyt koko kaupassa vain pari kertaa, eikä siellä ole mitään mikä erikoisesti viehättäisi minua.
Ei ole. 😁
En osaisi koota.
Oikea puu on yhes koos.
Vaikka kuinka paljon: kirjahyllyt, sohva, sohvapöydät, vuodevaatteet, sängynpääty, keittiön pöytä ja astiat suurimmilta osin, kylppäristäkin löytyy pyyhekaappi ja pientä sälää kuten nestesaippuapurkkia jne
Toisen makuuhuoneen sänky jostain 2000-luvun alkuvuosilta. Puurunkoinen.
Puukoreja/laatikoita, vanhan mallisia metallisia laatikoita.. voikon noita metallisia laatikoita olisi vielä myynnissä!
Kirjahylly ei kestänyt venäläistä kirjakokoelmaani.
Tykkään kokopuusta ilman maalia. Mutta ongelmana oli ettei saanut vahausta tilalle, koska itse laitettuna se voi tahmata ja sulaa. Kaapit eivät olleet kovin tukevia ja on vaikeaa kiinnittää seinään, mahdoton.
Ikean kassi on ei muuta en muista mistä sen olen saanut.
Paljon. Meinaan käydä toistekkin. Ei kannata kuitenkaan ihan mitä tahansa ostaa. Kyllä sen tutkimalla näkee mitkä ovat laatua. Ne halvimmat on melko roskaa. Paitsi sängyt.
Parhaillaan juon kahvia Ikean kupista.
On, lähes kaikki. Sänky, patjat, petari, lakanat. Työpöytä, työtuoli. Kallax-hyllyjä.ja niiden laatikoita. Sohva, sohvatyynyt. Keittiötavarat, monet astiat, ruokailuvälineet, paistinpannut, kattilat, lasit, teekannu, tarjottimet, astiapyyhkeet, kuivausteline. Matot joka huoneessa.
Rakastan Ikeaa 😅. Ei ole hutiostoksia vielä tullut, kaikki on hyvää ja hyvin kestänyt.
Palapeli huonekalut ovat kiellettyjä meidän taloudessa.
On jotain vähän. Nykyään välttelen Ikean roinaa kuin ruttoa.
Vierailija kirjoitti:
On jotain vähän. Nykyään välttelen Ikean roinaa kuin ruttoa.
Mitä roinaa? Ihan tavallista ja hyvääkin käyttötavaraa. Ei mulla ole yhtään "roinaa" Ikeasta.
Juomalasisetti. Senkin ostin kirpparilta ja huomasin vasta myöhemmin, että pohjassa lukee IKEA.
Ne on hyvät juomalasit. Hyvä ostos oli, maksoi euron.
Jokunen lautanen ja muutama pussilakana, ihan samanlaisia kuin muualtakin ostetut tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Palapeli huonekalut ovat kiellettyjä meidän taloudessa.
Voihan tälläkin päteä jos ei muuta sisältöä elämässä ole.
Muutama pyyhe ja vitriini. Ihan kivoja ja laadukkaita.